Jak o sobie mówi, jest rzemieślnikiem i krawcem. To rzadkość w polskiej modzie. Natasha Pavluchenko ceni sobie spokój i wytrwale realizuje cele, które zrodziły się w jej wyobraźni. Przez 10 lat pracy artystycznej tworzyła pod własnym nazwiskiem, jednak od niedawna swoją działalność rozszerzyła o nową markę GLAM by Natasha Pavluchenko.
Powstała ona z myślą o osobach kreatywnych, odważnych i pewnych siebie. Projektantka podejmuje grę z modnym dziś streetwearem – topy, t-shirty czy wygodne longsleevy to propozycja dla każdego. Motywem przewodnim kolekcji stały się trzy kolory – biel, czerń i czerwień. Projekty urozmaicone o logo GLAM oraz autorskie szkice tworzą spójną, streetową opowieść, do której zaprasza nas Natasha.
I tutaj nie zabrakło rysunku żurnalowego, który kocha projektantka – do stworzenia nadruków na naturalnych tkaninach zostały wykorzystane autorskie szkice Natashy. Ręcznie malowane oraz zdobione białe koszule dają możliwość posiadania niepowtarzalnego egzemplarza. Aby podkreślić kobiecość, projektantka proponuje tuniki i sukienkie dostępne w trzech długościach – mini, midi i maxi. Charakterystyczne dla kolekcji stały się również czapki full-cap oraz klasyczne bejsbolówki, które stanowią przełamanie dla eleganckich fasonów GLAM jak i uzupełnienie dla sportowych sylwetek. Biel, czerń i czerwień rozbudowana została o jeans scalający kolekcję w streetową całość. Funkcjonalnym, idealnym, by zestawić z każdym elementem kolekcji, stały się płaszcze – dostępne w trzech wiodących kolorach.