Trzy marki. Trzy zapachy. Trzy okręty flagowe. Wspólny mianownik? Przyimek SPORT. Każda z kompozycji, której celem jest ukazanie dynamicznej wersji sztandarowego zapachu została odmieniona przez cechy charakterystyczne dla danej marki. Wyzwolony styl Yves Saint Laurent. Niezależna natura Chanel. Perfekcjonizm Christiana Diora.
l’Homme Sport, Yves Saint Laurent
Chłopak Yves Saint Laurent to drapieżnik, zuchwały zdobywca, który nie zna granic i zawsze podejmuje ryzyko. Bardziej typ legionisty niż mityczny bohater. Wyzwania to jego żywioł, któremu nie jest w stanie się oprzeć. l’Homme Sport ukazuje jego szorstką, metaliczną naturę balansując pomiędzy wodą a niebem, słońcem i ziemią. Chłód aldehydów i surowa bergamota łączą się z kolendrą by spotkać świetlisty bursztyn i majestatyczny cedr. Efektem czego jest elektryzująca kompozycja, która jak przekraczanie wytyczonych granic wywołuje dreszcz.
60 ml/329 zł
Allure Homme Sport, Chanel
Charakterystyczną cechą dla mężczyzny Chanel jest fakt, że zawsze jest o krok za kobietą gdyż to ona jest na pierwszym planie. On ma być jedynie jej idealnym dopełnieniem. Jednak czasami gdy ona traci głowę dla nowego modelu BOY, jego ponoszą wodze fantazji. Wtedy objawia się jego druga natura, której siłą napędową jest pasja i niezłomna wiara we własne możliwości. Allure Homme Sport jest olfaktoryczną przygodą, w której słodycz pomarańczy łączy się żywiołowym akordem morskim i pieprzem, zwieńczonej tajemniczym akcentem neroli.
50 ml/315 zł
Dior Homme Sport
Bez względu na okoliczności w jakich się znajduje, mężczyzna Dior jest zawsze „tres Dior”. Szyk podszyty nonszalancją. Nonszalancją gestów, spojrzeń, słów , uśmiechów. Uroczy łobuz, który w charakterystyczny dla siebie sposób łamie zasady ale nigdy nie przekracza granicy dobrego smaku. Dior Homme Sport jest wersją pret-a-porter dla smokingu made to measure czyli Dior Homme.
Równie idealnie skrojony jednak z dużo większą dawką dystansu i luzu, który został osiągnięty poprzez grejpfrut, różowy pieprz i drewno sandałowe odmierzone w idealnej proporcji.
50 ml/329 zł