Młodzi, szaleni, spragnieni nowości i troszkę zbuntowani- tacy są twórcy marki Chewing Gum. Zmotywowani, by stworzyć coś dla tego pokolenia. Coś co będzie świeże i zerwie ze standardami. I stworzyli. Nowoczesne wino w butelkach wyglądających jak lemoniada.
Rosé kojarzy się zawsze z delikatnością i elegancją, co nie podobało się Justinowi Remotapowi, Mitchellowi Baumanowi i Rachel Meiring, twórcom Chewing Gum. Według badań młode pokolenie jest najchętniej pijącym ten typ alkoholu, a pokolenie to jest dynamiczne i nowoczesne. Takie właśnie powinno być ich wino. Więc zerwano z powszechnym wizerunkiem rosé, zaprojektowano ciekawe butelki i wykreowano całkiem nową rzecz.
Rzeczywiście, skojarzenia, które niesie Chewing Gum dalekie są od eleganckich bankietów i zachowawczych rozmów.
Fot. Materiały prasowe