Wegańskie torebki, które kocha instagram! [sesja]

Wegańskie torebki, które kocha instagram! [sesja]

Od biurowych teczek do pachnących bananami i wanilią do torebek instafriendly. Akcesoria Ypsilon przenoszą nas w inny świat. Świat, w którym główne role grają kolor, brokat i transparentność. Wegańskie torebki i portfele pokochały Amerykanki, teraz czas na Polki!

Kierunek: zmiana

Nie byłoby Ypsilona, gdyby nie praca koordynatorki handlowej w firmie zajmującej się sprzedażą artykułów biurowych. Michalina Bielawska, założycielka marki, wspomina: „Choć to brzmi tendencyjnie, zawsze interesowałam się tworzeniem w kierunku mody. Nieraz zdarzało mi się dostać w szkole uwagę, za to siedzę na lekcjach w kapeluszu. Zmiany w życiu prywatnym, przeprowadzka do Wrocławia i zdmuchnięcie „25” na urodzinowym torcie były momentem przełomowym.”A sam pomysł na torebkę zrodził się z potrzeby – projektantka wybierała się na wesele i szukała dodatków do sukienki. Wtedy powstała transparentna kopertówka na kwiaty, czyli klasyczna rzecz w nowoczesnej formie.

Boom na transparentność

Michalina Bielawska miała dostęp do producentów artykułów biurowych dzięki poprzedniej pracy. To od niej pozyskiwała materiał na swoje torebki i akcesoria. Jak to w Polsce, przyjaciele zachęcali projektantkę do zasłonięcia tego, co trzyma w torebce przed złodziejami ? Mimo to, przezroczyste torebki z różnym wypełnieniem – z brokatu, cekinów, piór czy kwiatów skradły serca dziewczyn i kobiet na świecie. Okazało się, że to super gadżet dla Amerykanek, które uwielbiają „what’s in my bag” – serie hauli z Youtuba, pokazujące, co noszą w torebkach. Produkty Ypsilon idealnie wstrzeliły się w instagramowy boom i świetnie wyglądały na zdjęciach, więc szybko stały się pożądanym elementem garderoby każdej social animal.

Transparentność marki ma dwa oblicza. Pierwsze z nich – to dosłowne, a drugie, choć też wynikające z materiału, zakulisowe. Winyl, z którego powstają torebki jest w 100% wegański, sprowadzany m.in. z Niemiec i Włoch. Czarny powstaje ze śmieci, a bezbarwny w 60% z butelek PET.

My art (life) is real

Michalina nie tylko zrealizowała swoją wizję, ale też zachęca innych do własnej interpretacji hasła „my art is real”. Przecież dzięki temu, co nosimy w swoich torebkach, mamy pewność, że to jedyny i unikalny model. A w transparentnych kopertówkach widać to dosłownie.

My art is real YPSILON
Torebki: YPSILON
Fotografia: Linda Parys
Stylizacja: Adam Królikowski
Makijaż i włosy: Roma Szafarek
Modelka: Hrabina Czesława
Tekst: Kasia Kwiecień

 

Więcej od loungemag
Czy Anja Rubik trafi do więzienia?
Anja Rubik to nie tylko światowej sławy supermodelka. Jak wszyscy dobrze wiemy, gwiazd aktywnie angażuje...
Więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *