Artyzm płynący z najnowszej kolekcji marki WEAVE swojej inspiracji upatruje w muzie, francuskiej rzeźbiarce Camille Claudel. To właśnie ona prowadzi nas przez „Le jardin mystique”, czyli propozycję na sezon jesienno-zimowy.

Projekty, pełne statycznej powagi i zmysłowej namiętności w obiektywie Zuzy Krajewskiej doskonale wpisują się w epokę, w której żyła artystka. Nieprzypadkowa jest również sceneria kampanii. Wnętrza pracowni rzeźbiarskiej traktują modę jako sztukę użytkową. WEAVE uświadamia, że można osiągnąć artyzm w pozornie zwykłym hafcie czy konstrukcji ubrań.

Pierwsze skrzypce w tej opowieści grają faktury i kolory. Żakardy, welury oraz hafty nadają wielowymiarowości projektom. Dzięki barwom takim jak stare złoto, róż indyjski i amarant, niebieskawe szarości, grafit i połyskliwa czerń przenosimy się do ogrodu u schyłku jego przejścia w zimowy letarg. W kolekcji pojawiają się także znane już z poprzednich kolekcji fasony spodni palazzo, cygaretki z wysokim stanem, bombery, falbaniaste sukienki i spódnice, topy, marynarki z mocno zaznaczonymi ramionami i po raz pierwszy dziane swetry.
Fot. Zuza Krajewska