Undress Code to polska marka powstała z miłości do bielizny stylowej i kobiecej, ale jednocześnie wygodnej – nie będącej tylko tłem codziennej stylizacji, ale jej integralną częścią. W przeciągu zaledwie dwóch lat osiągnęła sukces na skalę światową: dzisiaj jej produkty dostępne są w 18 lokalizacjach prestiżowej Galerii Lafayette we Francji, w kilkudziesięciu multibrandowych concept storach: m.in: w Nowym Jorku, Tokio, Londynie, Shanghaju oraz w sklepie internetowym Zalando w 17 krajach.
Kobieta Undress Code jest wyzwolona i pewna siebie, a jest dla niej fundamentem codziennej stylizacji. To baza, której nie musi skrywać. Subtelnie ją eksponując odzwierciedla to, jak świetnie czuje się we własnej skórze. Zmysłowość interpretuje zgodnie ze swoimi przekonaniami, nie zwracając uwagi na utarte konwenanse.
W myśl tej idei powstała kolekcja zapewniająca maksimum komfortu i gwarantująca najwyższą jakość wykonania. Bezszwowe wykończenia, starannie wyselekcjonowane francuskie i włoskie materiały, oryginalny design i różnorodność modeli to kwintesencja Undress Code.
W kolekcji uwagę zwracają flagowe już body w wielu odsłonach – z golfem o klasycznym kroju, przezroczyste, uzupełniające wieczorową stylizację, z dekoltem w literę „v” czy
w wersji z welurowymi pasami w kolorze ognistej pomarańczy i turkusu. Biustonosze oraz pasujące do nich figi nie tylko zapewniają maksimum komfortu, ale i podkreślają
nasz charakter i osobowość.
Identyfikując się ze światem sztuki, marka Undress Code wprowadza krótkie kolekcje kapsułowe „Art Capsule” inspirowane twórczością znanych artystów. Najnowsze projekty nawiązują do cyklu prac Mondriana, idealnie korespondującego z minimalistyczną estetyką marki.
Zdjęcia: Sonia Szóstak