Uado: Kobieta, planeta, ekologia. Nowa kolekcja marki UADO to zdecydowany krok w stronę mody etycznej i zrównoważonej. Marka z Krakowa zaproponowała nowe środki wyrazu, pozostając równocześnie wierną kameralnemu hafciarstwu i dziewczyńskiej filozofii. Oryginalne, nowoczesne nadruki przyciągają oko i w atrakcyjny sposób komunikują przekaz marki, zawiązany wokół haseł: kobieta, planeta, ekologia.
UADO kojarzy się przede wszystkim z minimalistycznymi haftami o kobiecej tematyce. Nowa kolekcja kontynuuje ten pomysł, ale jednocześnie proponuje więcej: kolorowe nadruki, dyskretne piktogramy oraz rozbudowany wątek związku z naturą. Grafiki UADO opowiadają historie kobiet wrażliwych na przyrodę i zatroskanych losem planety, a jednocześnie nieugiętych i świadomych swojej mocy.
Charakterystyczna dla marki kobieca narracja jest wciąż obecna, jednak w nowych grafikach kładzie nacisk na problematykę ekologiczną: kryzys klimatyczny, wymieranie gatunków, ochronę przyrody oraz eko aktywizm.
Kolekcja SS_21 jest ekologiczna nie tylko wizualnie, ale również technologicznie. Marka na szeroką skalę wprowadza tencel, niezwykle przyjazne dla środowiska włókno odzieżowe. Dzianina z tego surowca jest niezwykle komfortowa w użytkowaniu: miękka i przyjemnie obejmująca, dlatego wykorzystano ją w t-shirtach oraz bluzkach z długim rękawem.
Nowe projekty UADO stanowią propozycję skierowaną do wielbicieli dobrego basica oraz mody odpowiedzialnej. Modele stricte basicowe występują w aż pięciu modelokolorach: białym, beżowym, różowym, khaki oraz czarnym.
Fot. UADO