The Dumpling x Durex: “O uczuciach i seksie trzeba rozmawiać”

The Dumpling x Durex: "O uczuciach i seksie trzeba rozmawiać" The Dumpling x Durex: "O uczuciach i seksie trzeba rozmawiać" 1
The Dumplings, jeden z najbardziej popularnych i interesujących polskich zespołów ostatnich lat, od niedawna zapowiadali publikację nowego utworu. Miał on premierę w ubiegłym tygodniu – nosi tytuł “Bez słów”. Piosenka zainaugurowała kampanię “Gorące Letnie Noce”.

The Dumplings to jeden z najciekawszych polskich zespołów elektronicznych. Tworzy go Justyna Święs, która ma smykałkę do pisania wartościowych tekstów piosenek oraz wyjątkowy głos i Kuba Karaś, utalentowany DJ i producent.

Zespół tworzy para młodych ludzi, bardzo bliskich przyjaciół. Justyna Święs to dziewczyna o wyjątkowym głosie. Słynie ze swojego zamiłowania do literatury, które to wykorzystuje do pisania wartościowych tekstów swoich własnych piosenek. Kuba Karaś jest DJem i producentem zespołu. The Dumplings powstało, gdy Kuba i Justyna byli jeszcze nastolatkami. Mają na koncie trzy albumy, a najnowszy z nim, “Raj”, jest uznawany za najbardziej dojrzałą i świadomą płytę zespołu. Często koncertują, za nimi wiele tras i wystęĻy na Open’erze i Orange Warsaw Festival. Będzie można zobaczyć ich na tegorocznych krakowskich Wiankach.

The Dumplings chętnie angażują się także w poboczne projekty i kampanie. Kuba działa jako producent (współpracował między innymi z Marceliną), Justyna występowała w projekcie “Albo Inaczej”, koncertowała też z Fisz Emade Tworzywo i Wojtkiem Mazolewskim.

Wspólnie zaangażowali się ostatnio w kampanię “Gorące Letnie Noce”. Ich najnowszy utwór “Bez słów” powstał we współpracy z marką Durex. Kampania ma promować czerpanie radości z letniej atmosfery oraz bezpieczny seks. Do utworu powstał powstał teledysk w reżyserii Daniela Jaroszka i ekipy Papaya Films. Do udziału w nim zaproszono prawdziwe pary. Reżyser chciał odwzorować emocje towarzyszące ich bliskości seksualnej.

O uczuciach i seksie trzeba rozmawiać, dzielić się zarówno swoimi emocjami, jak i doświadczeniem. Dzięki temu wzajemnie się uczymy, wspieramy, możemy bardziej o siebie zadbać. To bardzo ważny krok na drodze do budowania większej świadomości oraz otwartości, które dzięki temu projektowi możemy promować. Ma on dla nas wymiar kampanii społecznej i bardzo cieszy nas fakt, że jesteśmy jego częścią – powiedział Kuba Karaś.

 

Kampania “Gorące Letnie Noce” potrwa do końca sierpnia, ma się w nią zaangażować wiele znanych osób i influencerów.

źródło

Więcej od loungemag
Multisensoryczny Van Gogh
Multisensoryczny Van Gogh. Po ogromnym sukcesie w miastach na całym świecie, takich jak: Los Angeles,...
Więcej