Stranger Things i Coca-Cola łączą siły! Co z tego wyniknie?

Stranger Things i Coca-Cola łączą siły! Co z tego wyniknie?
Netflix I Coca-Cola – dwie marki, które trwale zakorzeniły się w popkulturze, dwóch mistrzów skutecznej reklamy i promocji. Co wydarzy się,  gdy połączą siły? Będzie okazja się przekonać! Wszystko w związku ze zbliżającą się premierą 3. sezonu serialu Stranger Things, która elektryzuje wszystkich fanów.

Akcja najnowszego sezonu popularnej produkcji ma przenieść nas do 1985 roku. Jest to o tyle istotne, że właśnie w tym roku wprowadzono na rynek „New Coke” – specyficznego produktu marki Coca-Cola. Miała to być nieco słodsza, ulepszona wersja kultowego napoju. Niestety, okazała się klapą i wycofano ją z produkcji już po 79. dniach. Zapisał się jednak na kartach historii marki, by teraz, po wielu latach, powrócić ze zdwojoną siłą!

Jak informuje Wprost.pl, w ramach promocji serialu postanowiono wydać limitowaną edycję New Coke! Puszka oraz kubki z napojem pojawiły się już w materiałach promujących 3. sezon „Stranger Things”!

https://www.youtube.com/watch?time_continue=10&v=yrTVc6bfzVg

 

Nie wiadomo na razie, czy limitowana edycja New Coke będzie dostępna w Polsce. Musimy przyznać jednak, że Netflix doskonale wie, jak promować swoje seriale. Niedawno do sieci sklepów H&M trafiła kolekcja również sygnowana serialem „Stranger Things”.

 

Źródło

 

 

Więcej od loungemag
Nówka Sztuka – Krakowskie Targi Sztuki i Designu
Na przełomie listopada i grudnia w Krakowie odbędą się wyjątkowe targi sztuki i designu NÓWKA SZTUKA – Stawiamy na nowe trendy, młodość...
Więcej