Netflix I Coca-Cola – dwie marki, które trwale zakorzeniły się w popkulturze, dwóch mistrzów skutecznej reklamy i promocji. Co wydarzy się, gdy połączą siły? Będzie okazja się przekonać! Wszystko w związku ze zbliżającą się premierą 3. sezonu serialu Stranger Things, która elektryzuje wszystkich fanów.
Akcja najnowszego sezonu popularnej produkcji ma przenieść nas do 1985 roku. Jest to o tyle istotne, że właśnie w tym roku wprowadzono na rynek „New Coke” – specyficznego produktu marki Coca-Cola. Miała to być nieco słodsza, ulepszona wersja kultowego napoju. Niestety, okazała się klapą i wycofano ją z produkcji już po 79. dniach. Zapisał się jednak na kartach historii marki, by teraz, po wielu latach, powrócić ze zdwojoną siłą!
Jak informuje Wprost.pl, w ramach promocji serialu postanowiono wydać limitowaną edycję New Coke! Puszka oraz kubki z napojem pojawiły się już w materiałach promujących 3. sezon „Stranger Things”!
https://www.youtube.com/watch?time_continue=10&v=yrTVc6bfzVg
Nie wiadomo na razie, czy limitowana edycja New Coke będzie dostępna w Polsce. Musimy przyznać jednak, że Netflix doskonale wie, jak promować swoje seriale. Niedawno do sieci sklepów H&M trafiła kolekcja również sygnowana serialem „Stranger Things”.