Słodko-gorzki streetwear

Słodko-gorzki streetwear
Kolekcja Candid autorstwa Agaty Pięty, absolwentki SAPU, zabiera nas w podróż, która wcale nie będzie cukierkowa. W ubraniach stworzonych przez projektantkę odbija się pełna skala emocji, które przeżywa młode pokolenie. Od euforycznego szaleństwa, po odkrywanie mrocznych zaułków podświadomości.

Słodko-gorzki streetwear Słodko-gorzki streetwear 1

Dominują dwa przeciwstawne kolory – czerń i biel, uzupełnione odcieniami szarości. Wpisują się w aktualne trendy, a jednocześnie doskonale oddają stan umysłu młodej generacji, zawieszonego między dniem i nocą, szczęściem i wkurzeniem, miłością i nienawiścią. Podkreślają to znajdujące się na ubraniach napisy, balansujące między emocjami tytułowego słowa „Candind” i „Slay Team”.

Słodko-gorzki streetwear Słodko-gorzki streetwear 2

Projekty mają luźny, streetwearowy charakter, są kompletnie niezobowiązujące, pokazując że pokolenie Y kocha najbardziej to, co określa się mianem życiowego balansu. Możemy je założyć zarówno na ranne śniadanie w Aioli, jak i na techno imprezę w Prozaku. I wszędzie poczujemy się w nich jak w swojej skórze.

 

 

Słodko-gorzki streetwear Słodko-gorzki streetwear 3

Written By
More from loungemag
Lounge No 74 wrzesień’15
Idzie nowe, to słychać i widać. Nowości wkoło co niemiara. Nowy „Wszechmogący” prezydent, a za chwile...
Więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *