Bądź sexy w szpilkach!

  1. Wypad w bok z piłką trzymaną w górze. Wykonaj wykrok w bok, pamiętając o zachowaniu kąta prostego w kolanie. Z wykrokiem wykonaj przenos ramion w górę nad głowę. Złącz stopy, zmień nogę i powtórz to samo w drugą stronę.
    Jeżeli chcesz uzyskać widoczny efekt już po miesiącu, wykonuj trening wzmacniający 4 razy w tygodniu, dodając do niego wysiłek cardio trwający minimum 30 min (bieganie, rower, pływanie, nordic walking i inne).

Nie zwracaj uwagi na wagę całkowitą ciała, ale na obwody (obwód uda, łydki, talii, bioder, klatki piersiowej oraz ramienia). Zmierz się już dziś i porównaj wymiary za miesiąc. Kiedy zaczynasz systematycznie ćwiczyć, Twoje ciało zaczyna nabierać lepszych kształtów, ujędrnia się i staje się smuklejsze.

Będziesz mieć nogi jak nigdy dotąd!!!
Ada Palka. Zajrzyj na moją stronę internetową Train My Way

Zdjęcia: Paweł Labe, Sabina Labe – Labe Art

Więcej od loungemag
Warzywna Lasagne z mozzarellą
                       ...
Więcej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *