Seks bez zażenowania

Seks bez zażenowania
 Seks bywa żenującym tematem. Pełno jest stereotypów, skrępowania, brak, jakże popularnego, równouprawnienia.

Tak przynajmniej twierdzą Eva Goicochea i Dina Epstein, założycielki marki Maude. Dlatego zajęły się produkcją produktów takich jak prezerwatywy czy lubrykanty, ale w nowoczesny, minimalistyczny sposób. Sex made simple. Opakowania i ich zawartość są ładne, proste w użyciu, intuicyjne.

Stworzone dokładnie z myślą o użytkowniku. Tak, by zniwelować zażenowanie, zmaksymalizować swobodę. To produkty dla nowego pokolenia, dlatego są również, naturalnie, wolne od podziałów płciowych. Koniec wobec z rozebranymi kobietami na opakowaniach prezerwatyw. Seks ma być przyjemny, ale ma być także prosty. Sex made simple. I tego się trzymajmy.

Written By
More from loungemag
Test Volvo S90 D4 Inscription – spełnienie marzeń kierowcy
Szwedzi pod egidą Chińczyków wydali krocie na przygotowanie następcy Volvo S80. Wystarczy jednak spojrzeć na ultranowoczesne...
Więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *