DNA marki – “Rokowa przeszlość” Rage Age

Wierność koncepcji

Marka wiernie podąża jednym kierunkiem i wizualnie dobrze na tym wychodzi prezentując z sezonu na sezon spójne kolekcje. Zachowawczość w stosunku do kolorystyki to zdecydowanie zaleta i istotna cecha marki Rage Age. Uniwersalna kolorystyka, zachowana w kolorach ziemi, przez beże i brązy, zielenie, po biele i czernie. Niewątpliwie, dzięki temu udało się Rage Age zdobyć rzeszę odbiorców. Choć odważne i dość wyraziste kampanie powalają na kolana nie tylko ekstremalnie nastawionych do życia mężczyzn, to urzekają swoją funkcjonalnością także panów ceniących sobie maksymalny komfort. Podstawą wszystkich kolekcji jest możliwość tworzenia dowolnej ilości kombinacji formalno – casual’owych z dostępnych modeli. Jako że kolory oscylują raczej w barwach ziemi, niemalże cała uwaga skupia się na tkaninach. Materiały pochodzą od znanych producentów takich jak Albini, czy Honegger. Co najważniejsze ubrania szyte są w Polsce, ze względu na najwyższą jakość produkcji polskich szwalni.

"Rokowa przeszlość" Rage Age

Rage Age ma swoje butiki w Warszawie (Złote Tarasy, Soho Factory, Galeria Mokotów), w Poznaniu w Starym Browarze, we wrocławskiej Renomie oraz w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku.

Magdalena Sokulska

Zdjęcia: Robert Wolański

Written By
More from loungemag
Moda polska… czyli jaka? [Malwa Wawrzynek]
Moda paryska, czyli szyk, elegancja-Francja, Coco Chanel, Dior i biała koszula założona nonszalancko...
Więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *