DNA marki – “Rokowa przeszlość” Rage Age


Już w pierwszej chwili, przeglądając kampanie marki, można dostrzec odwagę, wyrazistość i sprzeciw wobec sztampy. Nie chodzi o ślepe podążanie za obecnie panującymi trendami, ale łamanie zasad szeroko pojętej mody, a zarazem hołd w stronę rocka w luksusowym wydaniu

Marka RAGE AGE powstała w 2009 roku i narodziła się dzięki współpracy dwóch wizjonerów Rafała Bauera i Rafała Czapuli. Rockowa przeszłość założycieli stanowi fundament marki. Oboje grali w punkrockowych kapelach. Rage, według projektanta, Rafała Czapula to siła i bunt, a sama nazwa marki przywodzi mu na myśl ulubioną kapelę Rage Against The Machine. Rafał Czapul nazywany ojcem sukcesu Vistuli, z marki typowo garniturowej, która była wówczas na skraju upadku, stworzył markę, która oferowała nie tylko garnitury, ale także wyznaczała trendy w modzie męskiej.

Rage Age by Czapul tym razem to jego autorski projekt, stworzony na podwalinach wcześniejszych doświadczeń, w którym bierze odpowiedzialność oczywiście za stronę artystyczną marki.

Z kolei od strony biznesowej jest Rafał Bauer –biznesman z wieloletnim doświadczeniem, były prezes Vistuli & Wólczanki, obecnie prezes spółki Próchnik S.A., w skład której wchodzi Próchnik oraz Rage Age. Zanim został prezesem Rage Age, należał do kilku różnych kapel rockowych, na swoim koncie ma występ w towarzystwie Anji Orthodox, czy Roberta Gawlińskiego.

Ryzykowna gra przyszłości

W wyimaginowanym świecie Dangerous Game rządzi prawo silniejszego. Chroniące twarze maski, roboty, półroboty, zdewastowane maszyny – taki obraz przyszłości roztacza przed nami projektant.

Kolekcja wiosna-lato 2016, czyli Dangerous Game  – to wizja niebezpiecznej przyszłości, skupiająca w sobie moc wojskowych odniesień. Czapul nie dąży jednak do odwzorowania mundurów współczesnej armii, ale tworzy raczej futurystyczne wersje inspirowanych militariami sylwetek. W kolekcji znaleźć można przede wszystkim długie, funkcjonalne płaszcze, które po odpięciu dolnej części stają się kurtką. Nie mogło zabraknąć oczywiście ramonesek, które pojawiają się także we wcześniejszych kolekcjach i są częścią uniformu rockmana. Zatem wiosenno-letnia gra w wydaniu Rage Age może trwać cały rok. Pikanterii utrzymanej w zieleniach, brązach, beżach, czerni i bieli dodają metalowe elementy, skórzane naszywki imitujące wojskowe emblematy, czy falsyfikaty szlufek na naboje. Zamiłowanie do rocka pojawia się także i tutaj, świadczą o tym liczne przetarcia, rozdarcia materiału oraz zachlapania farbą.

1 of 2

Więcej od loungemag

Macondo i dieta 5 przemian – Śniadanie w Kinie vol. 9

Największy jedzeniowy koszmar dzieciństwa? Zupy mleczne na śniadanie! Może nie dlatego, że były nie smaczne. Po prostu...
WIĘCEJ

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *