Okres przedświąteczny to wyścigów między galeriami handlowymi, które starają się wymyślić coraz to nowsze sposoby przyciągnięcia uwagi klienta. Dziś zwracamy uwagę na akcję Galerii Krakowskiej, dzięki której można będzie skorzystać z pomocy w robieniu świątecznych zakupów. Akcja „Wyjątkowa obsługa” rozpocznie się w najbliższy piątek w Galerii i potrwa aż do 23 grudnia.
Akcja „Wyjątkowa obsługa” ma umilić zakupy i pomóc Klientom w podjęciu decyzji dotyczącej świątecznych prezentów. W okresie poprzedzającym Boże Narodzenie w dniach 1-6 grudnia, 8-10 grudnia oraz 15-23 grudnia na terenie Galerii Krakowskiej pojawią się doradcy zakupowi. Ich stanowiska zlokalizowane będą na każdym poziomie od poniedziałku do piątku w godz. 13.00 – 19.00 oraz w soboty i niedziele w godz. 11.00 – 19.00. Najpierw przeprowadzą wywiad z klientem, następnie zaprezentują pomysły na idealne prezenty oraz podpowiedzą, w którym sklepie w Galerii można dany produkt kupić. Dodatkowo doradca może zaprowadzić klienta do wybranego salonu i pomóc w podjęciu ostatecznej decyzji. W przypadku, gdy pracownicy sklepu nie posługują się językiem, w którym mówi klient również może on liczyć na wsparcie doradcy. Aby skorzystać z takiej pomocy, należy skontaktować się telefonicznie z personelem akcji „Wyjątkowa obsługa” i poprosić o przysłanie osoby posługującej się jednym z oferowanych języków: angielskim, niemieckim, hiszpańskim, włoskim, rosyjskim czy ukraińskim. To jednak nie koniec niespodzianek. Na terenie Galerii w dniach 1-6 grudnia, 8-10 grudnia oraz 15-23 grudnia w godz. 15.00 – 20.00 będzie można skorzystać z pomocy bellboy’ów, którzy chętnie zaniosą świąteczne zakupy do samochodu klienta – to wszystko całkowicie bezpłatnie. Usługa „Wyjątkowa Obsługa” jest bezpłatna i będzie dostępna dla klientów Galerii w terminach 1 – 6 grudnia, 8 – 10 grudnia oraz 15 – 23 grudnia 2017.