Jak działa aplikacja?
Aplikacja Try On daje możliwość przymierzenia online ubrań i biżuterii. Odpowiada na potrzeby klientów, którzy preferują zakupy w internecie, a tym, którzy wciąż korzystają z tradycyjnych sklepów pomaga zlokalizować produkt w sklepie stacjonarnym. Z drugiej strony – Try On to aplikacja, która pomaga markom dotrzeć do szerszego grona klientów oraz lepiej poznać gusta swoich odbiorców.
Wygoda dla klienta
Jeśli robisz zakupy przez internet, aplikacja Try On będzie dla Ciebie niezbędna. Żeby móc wirtualnie przymierzyć spodnie, wystarczy, że zrobisz sobie zdjęcie lub wybierzesz jeden z awatarów. Na jego podstawie zobaczysz, jak będziesz wyglądał w wybranym przez siebie modelu. To jednak nie wszystko! Aplikacja Try On umożliwia polubienie danego produktu, dzięki czemu będziesz mógł otrzymać spersonalizowany kupon rabatowy oraz dostaniesz informacje na temat promocji podobnych produktów. Nie musisz obawiać się nadmiaru maili czy smsów – wszystkie informacje będą do Ciebie przesyłane za pośrednictwem aplikacji. Ponadto, jeśli polubisz w Try On dany produkt, aplikacja poinformuje Cię, jeśli będzie on akurat dostępny w sklepie, obok którego będziesz przechodził. Geolokalizacja ułatwi zakup wybranego produktu w sklepie stacjonarnym wszystkim tym, którzy w swoim życiu łączą nowoczesne technologie z przywiązaniem do tradycyjnych zakupów. Try On proponuje także porównanie cen wybranego produktu w różnych sklepach oraz zaproponuje nam podobne stylizacje, wedle dokonanych już przez nas wyborów.
Nowe możliwości dla sprzedawców
Try On App przeznaczona jest dla marek odzieżowych oraz jubilerskich. Jeśli jesteś kontrahentem, aplikacja Try On pomoże Ci w analizie profilu docelowego klienta. Poprzez liczbę polubień i przymierzeń danego produktu oraz poprzez geolokalizację, możesz efektywnie usprawnić sprzedaż. Posiadając informacje na temat najczęściej wybieranych stylizacji, dowiesz się, jakie ubrania cieszą się największą popularnością i w efekcie – jakie są gusta Twoich klientów. Będziesz mógł wysyłać do swoich odbiorców wiadomości oraz spersonalizowane kupony rabatowe. Wszystkie te możliwości sprawiają, że poznasz lepiej gusta swoich obecnych oraz potencjalnych klientów, a także zyskasz nowych, którym z powodzeniem zaproponujesz interesującą ich ofertę. Try On App tworzy komunikację na linii marka – klient, co jest pomocne zarówno dla kupującego, jak i sprzedającego.