PHI CONCEPT – nowa polska marka

PHI CONCEPT PHI CONCEPT - nowa polska marka 1

Choć nie wygrał programu ,,Project Runway” to nie pozwala o sobie zapomnieć. Patryk Wojciechowski to młody projektant, kreator nowej marki, której nazwa oznacza złoty podział.

PHI CONCEPT PHI CONCEPT - nowa polska marka 2

,,Projektując finałową kolekcję do programu Project Runway, Patryk podglądał świat pod mikroskopem, zgłębiając w jaki sposób zbudowana jest otaczająca nas rzeczywistość. W ten sposób dotarł do fascynującego świata złotych proporcji, odkrywając, że PHI jest wszędzie. Jest w układzie koron drzew, płatków kwiatów, ciałach zwierząt, ludzkich twarzach i, organach, w chmurze huraganu, w spirali galaktyki, w molekule DNA. Makro-Mikro.” – czytamy o Patryku.

Kolekcja jest odpowiedzią na kobiece potrzeby. Projektant nie kryje się z faktem, że w projekt zaangażowane były kobiety z jego otoczenia, czyli jego partnerka i dziewczyny z pracowni. Chodzi o to, żeby ubrania były wygodne, klasyczne, a zarazem eleganckie, urozmaicone drapieżnym dodatkiem. I tak jest. Kolekcja utrzymana w duchu minimalizmu, ozdobiona ciekawymi detalami, m.in. falbany, wycięcia i strzępienia.

PHI CONCEPT PHI CONCEPT - nowa polska marka 3

 

Written By
More from loungemag
Test: Mini Clubman Cooper D – badanie zawartości Mini w Mini
Mini zawsze było bardziej gadżetem, niż praktycznym samochodem. Małe, twarde i drogie, ale jednocześnie...
Więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *