PHI CONCEPT – nowa polska marka

PHI CONCEPT PHI CONCEPT - nowa polska marka 1

Choć nie wygrał programu ,,Project Runway” to nie pozwala o sobie zapomnieć. Patryk Wojciechowski to młody projektant, kreator nowej marki, której nazwa oznacza złoty podział.

PHI CONCEPT PHI CONCEPT - nowa polska marka 2

,,Projektując finałową kolekcję do programu Project Runway, Patryk podglądał świat pod mikroskopem, zgłębiając w jaki sposób zbudowana jest otaczająca nas rzeczywistość. W ten sposób dotarł do fascynującego świata złotych proporcji, odkrywając, że PHI jest wszędzie. Jest w układzie koron drzew, płatków kwiatów, ciałach zwierząt, ludzkich twarzach i, organach, w chmurze huraganu, w spirali galaktyki, w molekule DNA. Makro-Mikro.” – czytamy o Patryku.

Kolekcja jest odpowiedzią na kobiece potrzeby. Projektant nie kryje się z faktem, że w projekt zaangażowane były kobiety z jego otoczenia, czyli jego partnerka i dziewczyny z pracowni. Chodzi o to, żeby ubrania były wygodne, klasyczne, a zarazem eleganckie, urozmaicone drapieżnym dodatkiem. I tak jest. Kolekcja utrzymana w duchu minimalizmu, ozdobiona ciekawymi detalami, m.in. falbany, wycięcia i strzępienia.

PHI CONCEPT PHI CONCEPT - nowa polska marka 3

 

Więcej od loungemag
Powiedzieć „przepraszam” – kilka słów, które nie przechodzą łatwo przez gardło
Przepraszam, ale nie przepraszam. Jest kilka słów, które nie przechodzą łatwo przez gardło. Pierwsze, to zupełnie sprostytuowane słowo...
Więcej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *