Marka NENUKKO otwiera nowy rozdział, nie tylko w swojej historii, ale też polskiej mody. W sesji wizerunkowej, promującej najnowszą kolekcję, wystąpiły aktywistki z Facebookowej grupy Dziewuchy Dziewuchom. NENUKKO kampanią „The Next Chapter” pokazuje, że moda może pełnić również ważną społecznie rolę
Facebookowa grupa powstała jako reakcja na wydarzenia, które dzieją się w Polsce i na świecie. Grupuje aktywistki walczące o równe prawa kobiet, dzięki czemu stała się ogólnopolską platformą wymiany myśli i poglądów. Łączy kobiety, niezależnie od wieku, pozycji społecznej czy wykształcenia.
Na zdjęciach oglądamy cztery dziewczyny, które poznały się przez media społecznościowe – Agata, Barbara, Joanna i Katarzyna są administratorkami grupy, a zarazem inicjują i inspirują działania w całej Polsce. Niedawno włączyły się w akcję zbierania podpisów pod obywatelskim projektem ustawy o prawach kobiet i świadomym rodzicielstwie „Ratujmy Kobiety” (www.ratujmykobiety.pl).
NENUKKO postanowiło wesprzeć działania aktywistek i oddać im swój medialny zasięg, pokazując że moda nie musi się ograniczać jedynie do sfery estetyki. „Niech sesja zdjęciowa z ich udziałem będzie kolejnym narzędziem dotarcia do szerszej publiczności, bo wiedza o współczesnej walce kobiet zasługuje na rozpowszechnianie. Jeśli moda może się do tego przydać – najwyższa pora, aby jej użyć. Niech jak najwięcej osób dowie się kim są Dziewuchy i przyłączy się do wspólnych działań. Razem możemy więcej” – pisze NENUKKO.