W weekend od 17 do 19 lutego w Krakowie, miało miejsce wyjątkowe wydarzenie dla wszystkich osób ceniących sobie piękny wygląd i komfort osobisty. Adres ten jest dobrze znany klientkom korzystającym z profesjonalnych usług estetycznych. To tutaj od kilku lat działa marka Beauty Lounge, założona przez kosmetolog Dagmarę Nowak-Barańską. Teraz przyszła pora na otwarcie nowej, siostrzanej przestrzeni piękna, która rozpoczęła działalność pod tym samym adresem, jednak piętro niżej.
Gabinet nazywa się Nails Lounge, a oferuje odwiedzającym go klientkom nie tylko profesjonalny manicure, pedicure, make-up i stylizację oprawy oka, lecz również przyjazną atmosferę i przestrzeń, w której można porozmawiać z przyjaciółką, popijając kawę bądź prosecco. Ma być to miejsce, w którym minimalne zaangażowanie czasowe może być maksymalnie wykorzystane. – Nastawiamy się na klienta, który nie ma czasu, któremu zależy na tym, by możliwie jak najszybciej skorzystać z usług najwyższej jakości, przy okazji spędzając miłe popołudnie z koleżanką. Choćby dlatego w ofercie znajduje się tu m.in. indywidualna usługa „2 w 1”, czyli jednoczesne wykonywanie mani- i pedicure, co umożliwia ogromną oszczędność czasu. To niby oczywiste rozwiązanie, ale wciąż mało dostępne na mapie Krakowa – deklaruje założycielka miejsca.
Świadoma decyzja
Jak zapewnia Dagmara Nowak-Barańska, otwarcie Nails Lounge to od dawna planowana decyzja. Od początku funkcjonowania Beauty Lounge klinika oferowała zabiegi z zakresu kosmetologii, laseroterapii, medycyny estetycznej, modelowania sylwetki, lecz również usługi o charakterze bardziej koktajlowym, których wykonywanie jest znacznie mniej czasochłonne. Oferta, choć w całości skoncentrowana na urodzie, była dość zróżnicowana.
Decyzja o stworzeniu nowej marki podyktowana była chęcią oddzielenia od siebie usług o nieco innym charakterze. – Pragniemy zapewnić odwiedzającym nas klientkom lepszą przejrzystość oferty – mówi Dagmara Nowak-Barańska. – Dlatego w ramach Beauty Lounge, pod dotychczasowym adresem, wykonywane są odtąd wyłącznie zabiegi z zakresu medycyny estetycznej, kosmetologii i laseroterapii. Natomiast otwarta w ostatni weekend przestrzeń ma charakter bardziej lounge’owy. Oprócz usług o charakterze stricte kosmetycznym, przygotowana została tu również strefa z prosecco barem, chilloutowa, gdzie oprócz korzystania z usług na najwyższym poziomie, można też po prostu przyjść i spotkać się z przyjaciółką – zapowiada założycielka. Ponadto organizowane będą tu tematyczne eventy dla kobiet czy cykliczne spotkania z partnerami biznesowymi.
Jak mówi Dagmara Nowak-Barańska, zespół Nails Lounge został wyszkolony według usystematyzowanych standardów, dzięki czemu wszystkie stylistki pracują tu według jednego schematu. Z miejscem współpracują również dwie wizażystki, które kształciły się u najlepszych specjalistów, jak i pracowały przy produkcji filmów oraz teledysków. Dlatego jakość oferowanych przez nie usług jest na absolutnie najwyższym poziomie. Podział marek wpłynie korzystnie na podwyższenie standardu obsługi pacjenta korzystającego z usług Beauty Lounge. Podmiot leczniczy zyskał w ten sposób jeszcze bardziej profesjonalną, a przy tym przyjazną i intymniejszą atmosferę.
Weekend otwarcia
Inauguracja działalności Nails Lounge odbywała się od piątku do niedzieli (17-19 lutego). W piątek miało miejsce otwarcie na zaproszenia, o charakterze wieczoru lounge’owego, zorganizowanego wraz z lokalnymi partnerami, czyli markami Duxiana (producentem materacy i mebli do spania), Prosecco.kr, a także markami odzieżowymi: La’Ana Concept Store oraz REVER de Moi. Nie zabrakło zatem degustacji prosecco, omawiania najnowszych trendów w modzie czy kilku słów o tym, dlaczego warto zainwestować w dobry sen.
Z kolei wizażystki Nails Lounge zaprezentowały pokaz makijażu i laminacji brwi, a więc usług wprowadzonych do oferty wraz z otwarciem nowej przestrzeni. Założycielka krótko opowiedziała również o przyświecającym jej koncepcie na nowe miejsce, a także oprowadzała po nim zaproszonych gości. Natomiast w sobotę i niedzielę klientki odwiedzające miejsce miały okazję po raz pierwszy skorzystać z jego oferty w promocyjnych cenach
Dobre i polskie! cz.3 – Kosmetyki do makijażu
fot. Piotr Szałański www.storymakers.pl