Najwyższej jakości polskie torebki i magiczne ilustracje

Najwyższej jakości polskie torebki i magiczne ilustracje

Najwyższej jakości polskie torebki i magiczne, bliskie modzie ilustracje – tak wygląda najnowsza współpraca marki Lobos z Anną Halarewicz. Kolekcja ma właśnie swoją premierę i trafia do sprzedaży online oraz stacjonarnie w butiku 3noiw Elektrowni Powiśle w Warszawie.

Lobos x Anna Halarewicz

Marka Lobos, tworzona przez rodzeństwo Monikę i Patryka Łobos, absolwentów prestiżowych uczelni, konsekwentnie podąża ścieżką wyznaczoną przez hasło „Sztuka i rzemiosło” oraz spotkania z cenionymi na świecie artystkami. W ubiegłym roku ilustracje dla Lobos zaprojektowała Elena Ciuprina. Teraz, na torebkach z najnowszej kolekcji, oglądamy serię unikalnych prac Anny Halarewicz.

„Monika i Patryk dali mi niezwykłą wolność artystyczną” – mówi Anna Halarewicz. „Dzięki temu mogłam wyrazić to, co czuję. Udało nam się stworzyć kolekcję, która wpisuje się zarówno w DNA marki Lobos, jak i pozostaje bliska mojej wrażliwości. Powierzchnię torebek potraktowałam jak artystyczny szkicownik, w którym na pierwszy plan wysuwają się ekspresja i radość z tworzenia”.

„Od dawna jesteśmy zakochani w sztuce Anny Halarewicz” – mówią Monika i Patryk Łobos, właściciele Lobos. „Cieszymy się, że Ania nam zaufała i wspólnie stworzyliśmy serię artystycznych torebek dla osób, które kochają wysoką jakość wykonania oraz wyrafinowany design. Naszą ideą jest projektowanie przedmiotów, które mają nie tylko wymiar praktyczny, ale posiadają również unikalną wartość. Ręcznie wykonywane torebki traktujemy niczym malarskie płótno, co czyni je dziełami sztuki”.

Najnowsza kolekcja Lobos to 6 modeliw trzech wielkościach, utrzymana w odcieniach beżu i szarości z czarnymi oraz srebrnymi akcentami. Z tego zestawienia kolorów wybija się model Palermo Denim w niezwykłym, kobaltowym kolorze, który doskonale sprawdzi się jako towarzysz na wyjątkowe okazje. Kolekcję uzupełnia eleganckibrelok w kształcie serca – jego kształt nawiązuje dojednej z prac Anny Halarewicz.

Ilustracje zostały nadrukowane przy wykorzystaniu najnowszej, komputerowej technologii. Dzięki temu sprawiają wrażenie, jakby je namalowano ręcznie – można dostrzec pojedyncze pociągnięcia piórka czy niejednorodność czarnej kreski. Znajdują się nie tylko na zewnętrznych elementach, ale zdobią również podszewkę, stanowiąc sekretny, znany tylko właścicielce skarb. W niektórych modelach mamy możliwość szybkiej personalizacji. Elementy z ilustracjami można łatwo odczepić, zamieniając charakter torebki – z artystycznej w minimalistyczną.

W butiku 3noi w Elektrowni Powiśle w Warszawie, gdzie można kupić torebki Lobos, znajdziecie jeszcze jedną niespodziankę. W fotogenicznej przymierzalni, która często jest pokazywana przez klientki na Instagramie, została zawieszona instalacja artystyczna stworzona przez Annę Halarewicz. Przesuwając kotarę i wchodząc w przestrzeń wyznaczoną przez wysokie lustra znajdujemy się w niezwykłej przestrzeni, wypełnionej przez znajdujące się pod sufitem fragmenty prac artystki. Czujemy się, jakby pozwolono nam przekroczyć magiczną granicę i podążyć ścieżkami niezwykłej wyobraźni Anny Halarewicz.

Wszystkie torebki zostały wykonane ręcznie w Polsce z najwyższej jakości włoskich skór i akcesoriów (łańcuchy, zamki, klipsy), które zapewniają doskonałą jakość oraz poczucie luksusu. Wytwarzane we Włoszech skóry posiadają międzynarodowy certyfikat ekologiczny Blue Angel. Opatrzone nim elementy powstają w taki sposób, by chronić środowiskona etapie produkcji, recyklingu i utylizacji. Oznacza to zmniejszone zużycie wody, rozsądne korzystanie z zasobów, wykorzystanie surowców w sposób zrównoważony, niską emisyjność komponentów czy łatwość późniejszego recyklingu.

Skóry na etapie produkcji zostały również pokryte specjalną, opatentowaną powłoką antywirusową i antybakteryjną, która zmniejsza o 99% ryzyko przeniesienia drobnoustrojów.To innowacyjnerozwiązanie jest szczególnie cenne teraz, w czasie globalnej pandemii.

Markę Lobos założyłow 2018 roku rodzeństwo Monikai Patryk Łobos, którzy wiedzę na temat mody zdobywali w cenionych uczelniach – Istituto Marangoni, Istituto Secoli, Central Saint Martins, SzkoleArtystycznego Projektowania Ubioru i Akademii Sztuk Pięknych. Życie projektantów nieustannie krąży między niezwykłymi miastami, a zarazem ważnymi dla Lobos miejscami z punktu widzenia sprzedaży – rodzinnym Krakowem, Warszawą, Mediolanem i Londynem. Projektanci marki co roku podróżują na słynne targi Lineapelle w Mediolanie, gdzie wyszukują piękne skóry i akcesoria. Za produkcję odpowiada polska manufaktura posiadająca 37-letnie doświadczenie i wyrafinowaną jakość wykonania. W ten sposób Lobos realizuje hasło „Sztuka i rzemiosło”.

Sesja wizerunkowapowstała w pracowni Anny Halarewicz, fot. Paulina Manterys

Sklep online:
www.lobos.it

Więcej od loungemag

Śniadanie w Kinie vol. 13: Kika, Kraków

W piątek 17 marca o 10:00 zapraszamy na kolejne śniadaniowe spotkanie. Szczęśliwa trzynastka tym razem...
WIĘCEJ