Nagość zakryta. Lubi zaskakiwać, jest tajemnicza i nieobliczalna. Ze względu na pojawiające się trendy jest zmienna, a sezonowość wpływa na jej przemijanie. Bywa ponadczasowa i bezkompromisowa, lubi też niedopowiedzenia. Moda zakrapiana seksem w kontekście marek i fotografii wcale nie musi być wulgarna.
Le Petit Trou
Bielizna ozdobiona fantazyjną, małą dziurką to autorski projekt Zuzy Kuczyńskiej, kreatorki marki. Le Petit Trou niesie ze sobą dużo skojarzeń. Może oznaczać dziurkę od klucza, małą dziurkę w ubraniu, przetarcie w skarpecie. Wycięcie w majtkach może być zarówno kółkiem, trójkątem, łezką, jak i elipsą.
Jakie by nie było dziurka jest erotycznym podtekstem. Sesje utrzymane są w chłodnej estetyce, a na zdjęciach występują odpowiednio dobrane modelki. Wszystko jest niezwykle spójne z kolorystyką marki, elementy bielizny występują w 3 kolorach: biel, czerń i beż.
Helmut Newton
Choć był fotografem mody to zasłynął przede wszystkim z kobiecych aktów. Jego zdjęcia są mieszanką wybuchową mody i perwersji, a jego styl fotografowania cechuje sadomasochizm i fetyszyzm. Zdjęcia tego berlińskiego fotografa często gościły we francuskiej edycji Vogue’a i choć nie jest łatwe przemycić elementy nagości w fotografowaniu mody, to jemu się udało. Pod koniec życia wydał biało-czarny album “Big Nudes”, w którym nagość miesza się z modą.
Moye
To marka powstała z myślą o tych, którzy cenią sobie wygodę oraz jakość w codziennym życiu. Gładka bielizna wykonana z naturalnych materiałów, przeznaczona do chodzenia ,,po domu”? Moye oferuje koszulki nocne, spodenki oraz topy w 4 kolorach: turkusowym, czarnym, zielonym oraz beżowym. Prosta forma i delikatne wykończenie sprawiają, że w ogóle jej nie czujemy na sobie, dzięki czemu domowa codzienność staje się bardziej sexy.
God Save Queen
Ultrakobieca i seksowna bielizna od God Save Queen obiegła niemal cały świat. W tym roku na nowojorskim fashion weeku można było oglądać prezentację marki. Najważniejszy jest materiał i precyzyjne wykonanie. Projektowanie bielizny to zadanie Karoliny Bernaciak, która ręcznie wykańcza projekty.
„Daje mi to pełną kontrolę nad jakością. Jestem perfekcjonistką i kiedy powstawała moja firma wiedziałam, że każdy szczegół musi być zaopiekowany” – tłumaczy Karolina. Warto też zapoznać się z eklektyczną kampanią marki GSQ.
Magdalena Sokulska