Moda na Balmain


5 listopada dwa sklepy H&M w Polsce przeżywały oblężenie. Tłumy miłośniczek mody ustawiały się w kolejkach już od samego rana, by zdobyć wymarzone ubrania od znanego projektanta. Wszystko to za sprawą kolekcji Balmain, która pojawiła się w popularnej sieciówce.

Balmain to paryski dom mody, ekskluzywna marka uwielbiana przez magazyny modowe i celebrytów, do której aspiruje wiele Polek – mówi Katarzyna Burda, właścicielka portalu PasujeMi.pl. – Sieci H&M nie trzeba nikomu przedstawiać. Strategia marketingowa firmy zakłada współpracę ze znanymi projektantami i promocję wydarzeń związanych z wejściem takich kolekcji do sprzedaży. Tym razem atmosfera była wyjątkowo gorąca. Kolekcja francuskiej marki dla H&M wyciekła do sieci za sprawą amerykańskiej dziennikarki miesiąc temu, co naturalnie wzbudziło jeszcze większą zainteresowanie fashionistek. Efekt tego mogliśmy zaobserwować 5 listopada w Krakowie i w Warszawie. To była świetna promocja – śmieje się Katarzyna Burda.
Jaką estetykę reprezentuje paryski dom mody, który wywołał tyle zamieszania? Moda damska to przede wszystkim bardzo kobiece, odważne fasony, eksponujące sexapeal, silny charakter i oryginalny styl. To marka dla kobiet lubiących bawić się modą. Ciekawe faktury, dużo złotych elementów i detali, nawiązanie do vintage – mówi Paulina Janicka, stylistka PasujeMi.pl, która sama przyznaje się do inspiracji marką Balmain w swojej codziennej pracy.

Więcej od loungemag

A gdyby rzucić wszystko i przeprowadzić się w Bieszczady? [wywiad]

Czy można zacząć wszystko od nowa z czterdziestką na karku? Na “końcu świata” i bez pomocy bliskich? Jak to jest...
WIĘCEJ

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *