Moda na Balmain


5 listopada dwa sklepy H&M w Polsce przeżywały oblężenie. Tłumy miłośniczek mody ustawiały się w kolejkach już od samego rana, by zdobyć wymarzone ubrania od znanego projektanta. Wszystko to za sprawą kolekcji Balmain, która pojawiła się w popularnej sieciówce.

Balmain to paryski dom mody, ekskluzywna marka uwielbiana przez magazyny modowe i celebrytów, do której aspiruje wiele Polek – mówi Katarzyna Burda, właścicielka portalu PasujeMi.pl. – Sieci H&M nie trzeba nikomu przedstawiać. Strategia marketingowa firmy zakłada współpracę ze znanymi projektantami i promocję wydarzeń związanych z wejściem takich kolekcji do sprzedaży. Tym razem atmosfera była wyjątkowo gorąca. Kolekcja francuskiej marki dla H&M wyciekła do sieci za sprawą amerykańskiej dziennikarki miesiąc temu, co naturalnie wzbudziło jeszcze większą zainteresowanie fashionistek. Efekt tego mogliśmy zaobserwować 5 listopada w Krakowie i w Warszawie. To była świetna promocja – śmieje się Katarzyna Burda.
Jaką estetykę reprezentuje paryski dom mody, który wywołał tyle zamieszania? Moda damska to przede wszystkim bardzo kobiece, odważne fasony, eksponujące sexapeal, silny charakter i oryginalny styl. To marka dla kobiet lubiących bawić się modą. Ciekawe faktury, dużo złotych elementów i detali, nawiązanie do vintage – mówi Paulina Janicka, stylistka PasujeMi.pl, która sama przyznaje się do inspiracji marką Balmain w swojej codziennej pracy.

Więcej od loungemag

Czytaj wszystkimi zmysłami – Najbardziej nietypowe książki świata

Istnieją książki, które można zjeść, powąchać, wypić lub zapalić. Są nie tylko szalonym pomysłem...
WIĘCEJ

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *