Marka jest najcenniejsza

Marka Marka jest najcenniejsza 1

Więc czym jest „marka”? Według definicji Amerykańskiego Stowarzyszenia Marketingu „marka to nazwa, określenie, projekt, symbol lub jakakolwiek inna cecha, która identyfikuje dobra jednego sprzedawcy jako wyróżniające się spośród tych pochodzących od innych sprzedawców”. Zdefiniowana za pomocą tych określeń, marka jest podobna w znaczeniu do obecnego rozumienia słowa „znak towarowy”, który jest terminem prawnym, generalnie rozumianym jako zarejestrowany znak używany w handlu do identyfikacji produktów, producentów.

Jednak marka to nie tylko znak lub nazwa; to także wartość dodana. Można by powiedzieć, że marka to „uczucie”, emocje, które konsument odczuwa wobec nazwy lub symbolu.

Więcej od loungemag
Kolory przemijają, czerń pozostaje [Malwa Wawrzynek]
 „Dlaczego wszyscy styliści i makijażyści ubierają się na czarno?” – studentki lubią bombardować trudnymi...
Więcej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *