Marka jest najcenniejsza

Marka Marka jest najcenniejsza 1

Moda to wdzięczny sektor gospodarki. Możliwość tworzenia a następnie oglądania ludzi na ulicach w kreacjach własnego projektu daje poczucie spełnienia i satysfakcji. Ale biznes modowy to także poważny sektor globalnego przemysłu, to dynamicznie rozwijająca się branża. Posiadanie modowej marki wymaga nie tylko dobrego smaku i miłości do tej dziedziny, ale także dobrze rozwiniętych umiejętności biznesowych, finansowych i strategicznych.

Dla domów mody, fundamentalną kwestią jest świadomość faktu, że najcenniejszym, co mają, jest właśnie marka i dlatego musi być ona chroniona.

Nie ma legalnej definicji marki. Ten termin jest używany w powiązaniu z marketingiem i w języku potocznym. Słowo marka jest jednym z tych, które są powszechnie używane, ale rozumiane na różne sposoby.

Więcej od loungemag
Wokół whisky jest duży ferment [wywiad]
Podróżnik, bloger, krytyk, sędzia konkursowy, kiper, ambasador marek, okazjonalnie birbant – Łukasz...
Więcej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *