Jak nie zwariować w natłoku obowiązków i osiągnąć sukces w dzisiejszych czasach? Krok po kroku – radzi polska marka obuwnicza L37 (dawny Loft37) w najnowszej kampanii STEP BY STEP. Za każdym sukcesem stoi wiele małych zmian nagromadzonych w czasie – mówi L37 w kampanii zrealizowanej z utalentowaną fotografką Gosią Turczyńską.
L37 w sezonie SS18 bierze na warsztat zawrotne tempo życia pracującej kobiety. Kolekcja SS18 ma towarzyszyć współczesnej „self-made woman” w drodze do celu i inspirować ją do realizacji najśmielszych zamierzeń. Dwuwątkowa kampania w obiektywie Gosi Turczyńskiej inspirowana jest japońską filozofią Kaizen. Bohaterką pierwszego wątku została Emilia Nawarecka – polska topmodelka, która pracowała z klasyką światowych marek – Céline, Rodarte, 3.1 Phillip Lim, Jil Sander czy Akris.
Bohaterami równolegle toczącej się historii są ręcznie wykonywane buty L37 – kwintesencja polskiej tradycji rzemieślniczej. Choć wyglądają jak obiekty sztuki, są solidne i niezawodne, pretendują do bycia tajną bronią współczesnej kobiety i jej towarzyszem w drodze do zawładnięcia światem. W najnowszej kolekcji L37 po raz kolejny interpretuje też światowe trendy i dostosowuje je do szybkiego tempa dnia „self-made woman”.
Marka wraz z początkiem roku, po 6 latach istnienia na polskim rynku, przeszła rebranding i sukcesywnie zmierza w stronę rynków międzynarodowych. Już w pierwszym kwartale 2018 r. zobaczymy kolekcję L37 w jednym z prestiżowych amerykańskich domów mody.