Co robić, gdy nudzi nam się Dior i Glossier. Gdy otaczają nas kosmetyki dobre, ale ogólnodostępne. Poszukujemy swojej niszy, albo po prostu efektownego prezentu. W takim momencie wychodzimy na spotkanie markom wysmakowanym, eleganckim, markom z historią i tradycją. Takim, jak włoska Santa Maria Novella.
Założona w XVII wieku, należy do najstarszych aptek, czy zielarni w historii. Początkowo jej działalność skupiała się wokół mnichów, którzy produkowali swoje naturalne specyfiki w celach leczniczych. Tak powstała gamą receptur, które są stosowane do dziś. Skład współczesnej wody różanej nie różni się niczym od tej z XVII wieku.
Specyfika tej marki podchodzi pod ekstrawagancję. To wysokie jakościowo, skuteczne i piękne rzeczy.
“ Santa Maria Novella można porównać do pięknego kabrioletu z lat 30. ubiegłego stulecia. To samochód, który sprawia przyjemność kiedy się na niego patrzy i kiedy się go używa” – mówi Eugenio Alphandery, dyrektor i współwłaściciel Officina Profumo Farmaceutica di Santa Maria Novella.
I chyba tak należy zakończyć tę opowieść.
Fot. Materiały prasowe