Kosmetyk = elegancja i ekstrawagancja

Kosmetyk = elegancja i ekstrawagancja
Co robić, gdy nudzi nam się Dior i Glossier. Gdy otaczają nas kosmetyki dobre, ale ogólnodostępne. Poszukujemy swojej niszy, albo po prostu efektownego prezentu. W takim momencie wychodzimy na spotkanie markom wysmakowanym, eleganckim, markom z historią i tradycją. Takim, jak włoska Santa Maria Novella.

Założona w XVII wieku, należy do najstarszych aptek, czy zielarni w historii. Początkowo jej działalność skupiała się wokół mnichów, którzy produkowali swoje naturalne specyfiki w celach leczniczych. Tak powstała gamą receptur, które są stosowane do dziś. Skład współczesnej wody różanej nie różni się niczym od tej z XVII wieku.

Specyfika tej marki podchodzi pod ekstrawagancję. To wysokie jakościowo, skuteczne i piękne rzeczy.

“ Santa Maria Novella można porównać  do pięknego kabrioletu z lat 30. ubiegłego stulecia. To samochód, który sprawia przyjemność kiedy się na niego patrzy i kiedy się go używa” – mówi Eugenio Alphandery, dyrektor i współwłaściciel Officina Profumo Farmaceutica di Santa Maria Novella.

I chyba tak należy zakończyć tę opowieść.

Fot. Materiały prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *