Kosmetyk = elegancja i ekstrawagancja

Kosmetyk = elegancja i ekstrawagancja

Co robić, gdy nudzi nam się Dior i Glossier. Gdy otaczają nas kosmetyki dobre, ale ogólnodostępne. Poszukujemy swojej niszy, albo po prostu efektownego prezentu. W takim momencie wychodzimy na spotkanie markom wysmakowanym, eleganckim, markom z historią i tradycją. Takim, jak włoska Santa Maria Novella.

Założona w XVII wieku, należy do najstarszych aptek, czy zielarni w historii. Początkowo jej działalność skupiała się wokół mnichów, którzy produkowali swoje naturalne specyfiki w celach leczniczych. Tak powstała gamą receptur, które są stosowane do dziś. Skład współczesnej wody różanej nie różni się niczym od tej z XVII wieku.

Specyfika tej marki podchodzi pod ekstrawagancję. To wysokie jakościowo, skuteczne i piękne rzeczy.

“ Santa Maria Novella można porównać  do pięknego kabrioletu z lat 30. ubiegłego stulecia. To samochód, który sprawia przyjemność kiedy się na niego patrzy i kiedy się go używa” – mówi Eugenio Alphandery, dyrektor i współwłaściciel Officina Profumo Farmaceutica di Santa Maria Novella.

I chyba tak należy zakończyć tę opowieść.

Fot. Materiały prasowe

Więcej od loungemag

Zdjęcia, które podrażnią Twoje podniebienie [galeria zdjęć]

Jedzenie dla Artema Haranina jest czymś więcej, niż tylko potrawą do konsumpcji. Fotografowane przez niego...
WIĘCEJ

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *