Kosmetyk = elegancja i ekstrawagancja

Kosmetyk = elegancja i ekstrawagancja
Co robić, gdy nudzi nam się Dior i Glossier. Gdy otaczają nas kosmetyki dobre, ale ogólnodostępne. Poszukujemy swojej niszy, albo po prostu efektownego prezentu. W takim momencie wychodzimy na spotkanie markom wysmakowanym, eleganckim, markom z historią i tradycją. Takim, jak włoska Santa Maria Novella.

Założona w XVII wieku, należy do najstarszych aptek, czy zielarni w historii. Początkowo jej działalność skupiała się wokół mnichów, którzy produkowali swoje naturalne specyfiki w celach leczniczych. Tak powstała gamą receptur, które są stosowane do dziś. Skład współczesnej wody różanej nie różni się niczym od tej z XVII wieku.

Kosmetyk = elegancja i ekstrawagancja Kosmetyk = elegancja i ekstrawagancja 1

Specyfika tej marki podchodzi pod ekstrawagancję. To wysokie jakościowo, skuteczne i piękne rzeczy.

“ Santa Maria Novella można porównać  do pięknego kabrioletu z lat 30. ubiegłego stulecia. To samochód, który sprawia przyjemność kiedy się na niego patrzy i kiedy się go używa” – mówi Eugenio Alphandery, dyrektor i współwłaściciel Officina Profumo Farmaceutica di Santa Maria Novella.

I chyba tak należy zakończyć tę opowieść.

Fot. Materiały prasowe

Więcej od loungemag
Ewolucja kontra rewolucja
Nowy konkurs Łódź Young Fashion przyniósł nagrodę 30 tys. euro projektantce Chen...
Więcej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *