Koniec z jabłkami obklejonymi plastikiem!

Koniec z jabłkami obklejonymi plastikiem!
“Do 2025 roku 100 proc. plastikowych opakowań produktów marek własnych będzie możliwa do recyklingu, jak również ograniczymy zużycie plastiku w opakowaniach jednostkowych i zbiorczych produktów marek Lidla o 20 proc..” Takie oświadczenie wydała sieć supermarketów Lidl ostatnimi czasy. Jako jeden z najpopularniejszych sklepów spożywczych na rynku niemal oczywiste jest, że będzie on uczestniczył w ekologicznej rewolucji. Ale to, na co wpadli producenci, to prawdziwe zaskoczenie.

Lidl rezygnuje z plastikowych etykiet służących do znakowania owoców i warzyw. Zamiast tego wybiera znakowanie naturalnym światłem. Nie wpływa ono ani na jakość, ani na smak produktów. Ponadto, jedzenie z “ryneczku Lidla” będzie można dostać bez plastikowych opakowań.

Na początku znakowane będą dwa wybrane warzywa: bio-dynia piżmowa oraz bio-seler. Zapewniono także rozszerzenie tej metody na inne produkty tak, by spełnić wymogi ekologicznej polityki marki. Oby tak dalej!

 

Written By
More from loungemag
Czy książka może ratować życie? Książkowy Zestaw Ratunkowy
Książkowy Zestaw Ratunkowy – pierwsza tego typu akcja w Polsce Dopadła cię nagła...
Więcej