Koniec z jabłkami obklejonymi plastikiem!

“Do 2025 roku 100 proc. plastikowych opakowań produktów marek własnych będzie możliwa do recyklingu, jak również ograniczymy zużycie plastiku w opakowaniach jednostkowych i zbiorczych produktów marek Lidla o 20 proc..” Takie oświadczenie wydała sieć supermarketów Lidl ostatnimi czasy. Jako jeden z najpopularniejszych sklepów spożywczych na rynku niemal oczywiste jest, że będzie on uczestniczył w ekologicznej rewolucji. Ale to, na co wpadli producenci, to prawdziwe zaskoczenie.

Lidl rezygnuje z plastikowych etykiet służących do znakowania owoców i warzyw. Zamiast tego wybiera znakowanie naturalnym światłem. Nie wpływa ono ani na jakość, ani na smak produktów. Ponadto, jedzenie z “ryneczku Lidla” będzie można dostać bez plastikowych opakowań.

Na początku znakowane będą dwa wybrane warzywa: bio-dynia piżmowa oraz bio-seler. Zapewniono także rozszerzenie tej metody na inne produkty tak, by spełnić wymogi ekologicznej polityki marki. Oby tak dalej!

 

Więcej od loungemag
VICHER Manifest współczesnej kobiecości
VICHER Manifest współczesnej kobiecości. Najnowsza kolekcja VICHER UNBROKEN 21 została stworzona z myślą o współczesnej...
Więcej