Kongres i Targi LNE: Największe wydarzenie branży beauty w Polsce powraca

Kongres i Targi LNE: Największe wydarzenie branży beauty w Polsce powraca
Kongres i Targi LNE. Pokazy zabiegów, spotkania z ekspertami i kosmetyczne zakupy – największe wydarzenie branży beauty w Polsce powraca po 676 dniach pandemicznej przerwy

Już 16 września rozpocznie się w Krakowie 41. edycja największego spotkania branży beauty w Polsce – Kongres i Targi LNE. Podczas dwudniowego wydarzenia odbędą się wykłady ekspertów i pokazy premierowe dla profesjonalistów. W halach EXPO Kraków, gdzie jak zwykle odbędzie się impreza, wystawi się 120 firm i ponad 300 marek kosmetycznych. Wydarzenie powraca po blisko dwóch latach przerwy spowodowanej pandemią.

Kongres i Targi LNE Kongres i Targi LNE: Największe wydarzenie branży beauty w Polsce powraca 1

Kongres i Targi LNE to od ponad 25 lat najważniejsze wydarzenie branży beauty, podczas którego dwa razy w roku spotykają się profesjonaliści zajmujący się kosmetologią oraz entuzjaści dbania o urodę i dobry zdrowy wygląd. Część kongresowa to sesje edukacyjne, podczas których występują najbardziej znane i liczące się nazwiska branży – naukowcy i praktycy.

– Praca w branży beauty wymaga nieustannego uczenia się, bycia na bieżąco z najnowszymi osiągnięciami nauki i tym, jak praktycznie potrafią wykorzystać ją firmy z tego obszaru. Bardzo często to, co było hitem 10, a nawet tylko 5 lat temu, dziś jest całkowicie nieaktualne, bo znaleziono lepszą odpowiedź na potrzeby klientek – mówi Agnieszka Gomolińska, ekspertka LNE. – Dlatego program naszego kongresu zawsze skupia się na tym, aby osobom profesjonalnie zajmującym się kosmetyką dać możliwość bezpośredniego spotkania się z wybitnymi ekspertami branży, którzy śledzą – a nawet kreują – wiodące trendy w kosmetologii, mają ogromną fachową wiedzę, znają odpowiedzi na pytania nurtujące pracowników i właścicieli salonów. Ponadto właśnie na Kongresie LNE można wziąć udział w specjalnych pokazach premierowych, czyli – jak sama nazwa wskazuje – poznać najważniejsze i najświeższe osiągnięcia producentów, którzy wciąż poszukują doskonalszych rozwiązań dla naszego biznesu – dodaje.

 

Nieco odmienną formułę ma część targowa wydarzenia, na którą organizatorzy zapraszają wszystkie osoby zainteresowane urodą, kosmetologią oraz zakupami. W tym roku w halach EXPO Kraków pojawi się 120 wystawców z Polski i ze świata, w tym producenci wiodących marek kosmetycznych oraz sprzętów wykorzystywanych w gabinetach. Dla wielu osób to jedyna okazja, aby wszystko obejrzeć na miejscu, dotknąć i wypróbować, co nowego oferują renomowane firmy branży.

– Beauty to świat, w którym niezmiernie dużą rolę odgrywają zmysły, dlatego wiele kwestii trudno tu rozstrzygnąć na odległość. Bardzo istotna jest możliwość zobaczenia, dotknięcia czy wypróbowania produktu, a również możliwość zadania pytań jego twórcom. Wiemy, że w czasie lockdownu osobom przyzwyczajonym do odwiedzania naszych targów bardzo brakowało tej formy kontaktu z firmami i markami, dlatego tym bardziej cieszymy się, że w końcu spotkamy się po dokładnie 676 dniach przerwy – mówi Rafał Długosz, dyrektor wydawnictwa LNE, które jest organizatorem wydarzenia.

 

Targi LNE to również okazja do zrobienia zakupów i nabycia profesjonalnych kosmetyków w bardzo atrakcyjnej cenie. W jednym miejscu przez pełne dwa dni będzie dostępna oferta ponad 300 marek kosmetycznych.

 

– Od lat nasi wystawcy specjalnie na targi LNE przygotowują wyjątkowe promocje i rabaty cenowe, wiedząc, że jest to niepowtarzalna okazja, aby ich produkt trafił do potencjalnie najbardziej zainteresowanych klientów – zarówno profesjonalistów, jak i entuzjastów branży, w której działają – informuje Rafał Długosz. – W tym roku, aby ułatwić uczestnikom wydarzenia poruszanie się wśród okazji zakupowych, wszystkie rabaty i promocje umieściliśmy w bezpłatnej aplikacji LNE. Jest to zresztą powiązane z bezpieczeństwem epidemiologicznym.

 

Wydawnictwo LNE podkreśla, że jako twórca i organizator jednego z najważniejszych wydarzeń branży beauty w Polsce, które dotychczas doczekało się czterdziestu edycji, miało pewne trudności z odnalezieniem się w rzeczywistości online. Natomiast teraz firma jest doskonale przygotowana do sytuacji pandemii. Celowo ograniczono skalę wydarzenia, aby zmniejszyć ryzyko związane z zarażaniami Covid-19, zachowując jednak możliwość spotkania na żywo najbardziej aktywnej grupie w branży.

Kongres i Targi LNE Kongres i Targi LNE: Największe wydarzenie branży beauty w Polsce powraca 2

Dobre i polskie! cz.II – polskie kosmetyki luksusowe

Ponadto podczas Kongresu i Targów będą zachowane wszelkie niezbędne rygory sanitarne, takie jak pomiar temperatury czy noszenie maseczek. Dodatkowo LNE ogranicza dystrybucję materiałów informacyjnych, stawiając na nowoczesną komunikację za pośrednictwem aplikacji, w której uczestnicy imprezy znajdą szczegółowy program Kongresu, informacje o ekspertach, system powiadomień o wydarzeniach, mapę części wystawienniczej i wspomniane już promocje i rabaty na zakupy.

 

– Bardzo zależy nam, aby wszyscy uczestnicy Kongresu i Targów LNE w tej wyjątkowej po-lockdownowej edycji, czuli się bezpiecznie, ale żeby również jak najlepiej mogli wykorzystać czas, czerpiąc z prezentowanej wiedzy, poznając nowości i mogąc robić atrakcyjne zakupy – zapewnia Nenad Mikovic, prezes zarządu LNE. – Ale też pamiętamy, że to przede wszystkim spotkanie ludzi, którzy od dawna nie mogli brać udziału w wydarzeniu, będącym świętem branży beauty i dającym ogromne możliwości networkingowe. W dzisiejszych czasach taką okazję po prostu trzeba wykorzystać.

 

  1. Kongres i Targi LNE odbędą się w dniach 16-17 września w EXPO Kraków. Szczegółowe informacje na temat programu kongresu i planu wystawienniczego są dostępne na stronie https://kongres.lne.pl/. Wstęp na wydarzenie jest płatny – dostępne są karnety na kongres i tragi oraz wejściówki na same targi.

 

Patronat honorowy nad 41. Kongresem i Targami LNE objęli Marszałek Województwa Małopolskiego Witold Kozłowski oraz Prezydent Miasta Krakowa Jacek Majchrowski.

 

Sponsorem wydarzenia jest LARENS Nature & Science, zaś partnerami firmy Mesoestetic Poland, Panda i Venome. Partnerem branżowym jest Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia w Warszawie, zaś partnerami medialni magazyny: Kosmetologia estetyczna, Rynek Estetyczny, Make-Up Trendy, Nails Trendy, oraz

portale branżowe: biotechnologia.pl, najwspanialsze.pl, codziennikkosmetyczny.pl, kosmetykaprofesjonalna.pl, beautymission.pl, kobietawkrakowie.pl, trycholog.info.

Kongres i Targi LNE Kongres i Targi LNE: Największe wydarzenie branży beauty w Polsce powraca 3

 

PROGRAM 41.KONGRESU I TARGÓW LNE

Ponad 50 ekspertów-praktyków z branży beauty:

kosmetolodzy i kosmetyczki, lekarze, fizjoterapeuci, eksperci chemii kosmetycznej i trenerzy biznesowi

Sesja główna – 6 bloków tematycznych:

Kosmetyczne hity: nowe składniki i zabiegi:

Nowoczesny beauty biznes

Manualne odmładzanie

Zaawansowane rozwiązania gabinetowe

Hi-tech w praktyce

Przedwczesne starzenie i niwelowanie blizn

Sesja pokazów premierowych:

30 pokazów najlepszych firm z branży beauty

zaawansowana aparatura, najnowsze zabiegi i premiery nowych linii kosmetyków

TARGI

1 hala targowa – 120 wystawców i ponad 300 marek kosmetycznych

INNOWACJIE LNE – nagrody dla 15 najbardziej innowacyjnych produktów branży beauty


O LNE:

Kongresy i Targi LNE to najważniejsze spotkania branży beauty w Polsce, łączące najszerszą na rynku ofertę edukacyjną z imponującą przestrzenią targowo-wystawienniczą. Odbywające się dwa razy w roku wydarzenia – w sezonie wiosennym i jesiennym – od lat wyznaczają standardy i trendy w branży kosmetycznej w Polsce. Kongres to zwykle ponad 100 wykładów, pokazów i warsztatów, które prowadzą specjaliści z całego świata. Część targowa to setki wystawców i najlepszych – polskich i światowych marek, które dotąd co roku przyciągały do EXPO Kraków nawet 11 tys. uczestników. Edukacja i wspieranie kosmetyczek, kosmetologów oraz wszystkich osób profesjonalnie związanych z szeroko pojętą branżą beauty w codziennej pracy, rozwoju biznesowym i osobistym to misja wydarzenia, wdrażania w życie przez LNE od ponad 25 lat.

Magazyn LNE wydawany jest w Polsce od 25 lat i jest numerem 1 wśród profesjonalistów z branży beauty. W środowisku kosmetycznym zyskał już miano kultowego i cieszy się ogromną popularnością. Głównie za sprawą eksperckich artykułów, realizowanych we współpracy z branżowymi praktykami. Każdy numer to ponad 200 stron pełnych aktualnej i sprawdzonej wiedzy. Główne działy LNE dotyczą m.in. kosmetologii w praktyce, technik pielęgnacji, zaawansowanych zabiegów z zakresu medical beauty oraz hi-tech, biznesu i edukacji, trendów w stylizacji, podologii, trychologii i makijażu permanentnym.

Magazyn LNE ma francuskie korzenie, jest wydawane na licencji Les Nouvelles Esthetiques, czasopisma, które powstało w 1952 roku we Francji i jest uznawane za najbardziej prestiżowe czasopismo w branży beauty na świecie. Ukazuje się w 15 krajach, m.in. we Francji, Włoszech, Polsce, Japonii, USA, Chinach, Kanadzie czy w RPA.

www:

FB: 

IG: 

#LNE

Więcej od loungemag
Glossy, historia Vogue’a
Glossy, historia Vogue’a. Condé Nast, Christian Dior, Anna Wintour, Helmut Newton, Lee...
Więcej