Konferencja Fashion Economy Moda 4.0 – Lidia Kalita, DH Vitkac i wielu innych

Konferencja Fashion Economy Moda 4.0 - Lidia Kalita, DH Vitkac i wielu innych

13 listopada 2018 roku odbędzie się konferencja Fashion Economy Moda 4.0. Odbędą się wtedy panele dyskusyjne dotyczące m.in. nowych technologii w branży fashion, mody męskiej i marketingu modowego. Zaprezentuje się także główne wnioski z raportu KPMG w Polsce na temat polskiego sektora mody.

Konferencję organizuje Akademia Biznesu i Prawa Mody Uczelni Łazarskiego. Będzie dotyczyła polskiego rynku fashion i perspektyw jego rozwoju. Podczas wydarzenia zostaną zaprezentowane m.in. wnioski z najnowszego raportu KPMG w Polsce na temat polskiego rynku mody, zachowań konsumenckich i perspektyw rozwoju tego sektora.

Raport m.in. charakteryzuje stan polskiej branży odzieżowej i tekstylnej. Przedstawia zwyczaje zakupowe i czynniki decyzyjne konsumentów oraz obserwacje przedsiębiorstw działających na rynku. Część raportu dotyczy wyzwań i szans w edukacji branży mody i została opracowana przez Akademię Biznesu i Prawa Mody Uczelni Łazarskiego.

„Branża mody rozwija się obecnie niezwykle dynamicznie. Przemysł mody w coraz większym stopniu wykorzystuje nowe technologie. Wpływ postępu technologicznego rodzi zapotrzebowanie na specjalistów posiadających wiedzę i umiejętności również w tym zakresie.  Specjalizacje i zawody powstają szybciej niż programy edukacyjne. Stwarza to zarówno szanse, jak i ogromne wyzwania dla edukacji w branży mody.” Mówi radca prawny Agnieszka Oleksyn – Wajda, kierownik Akademii Biznesu i Prawa Mody Uczelni Łazarskiego.

W programie konferencji przewidziano także panele dyskusyjne dotyczące m.in. nowych technologii w modzie, mody męskiej i marketingu modowego. Konferencję zwieńczy dyskusja ekspercka dotycząca przyszłości branży fashion w Polsce. Podczas konferencji wystąpią m.in. Lidia Kalita, Anna Puślecka, Katarzyna Niezgoda, Bogusław Słaby, Beata Tadla, Mark Olbrich, Michał Kędziora (Mr Vintage), Ula Wiszowata, przedstawiciele DH Vitkac, Warsaw Creatives. A także eksperci KPMG i Uczelni Łazarskiego. Organizatorem konferencji jest Uczelnia Łazarskiego. Partnerem strategicznym konferencji jest KPMG w Polsce.

 

Więcej od loungemag

Postęp? Jaki postęp? #tbt

Audi niedawno pokonało okrążenie toru wyścigowego bez udziału kierowcy. Nowy Volkswagen Passat potrafi...
WIĘCEJ

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *