Kolejna, 3. edycja kultowego Projektu Packshot właśnie się zakończyła!

Kolejna, 3. edycja kultowego Projektu Packshot właśnie się zakończyła!
Kolejna, 3. edycja kultowego Projektu Packshot właśnie się zakończyła! W tym roku konkurs organizowany przez answear.com rozgrywał się na niespotykaną dotąd skalę, bo aż w 7 krajach. W każdym z nich finaliści musieli zmierzyć się z wyzwaniem, jakim bez wątpienia było kreatywne sfotografowanie biżuterii marki Swarovski. Czy uczestnikom udało się uchwycić piękno ukryte w kryształach?

Projekt Packshot, czyli konkurs polegający na stworzeniu pomysłowych i oryginalnych packshotów produktowych, wciąż cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. Tegoroczna, 3. edycja rozgrywała się pod patronatem marki Swarovski. To właśnie zestaw biżuterii cenionego w świecie jubilerskim brandu trafił do dziesiątki finalistów wyłonionych spośród ponad 600 nadesłanych zgłoszeń w samej tylko Polsce. Uczestnicy konkursu musieli wykazać się nie lada pomysłowością, pasją oraz wyczuciem aktualnych trendów w modzie i designie. Poziom prac konkursowych wykonanych w ostatnim etapie był naprawdę wysoki.

Projektu Packshot Kolejna, 3. edycja kultowego Projektu Packshot właśnie się zakończyła! 1

W tym roku eksperckie jury, w którym zasiadali: szef działu mody ELLE Marcin Świderek, znana fotografka gwiazd Marta Wojtal oraz dyrektor działu marketingu marki Swarovski Heiko König wyłoniło najlepszą trójkę. Zwycięzcą 3. edycji Projektu Packshot został Mariusz Tokajuk – fotograf kochający pracę ze światłem, wizualne kontrasty i zadania specjalne. W jego ręce trafi nagroda główna, czyli publikacja zdjęć w magazynie ELLE oraz kurs fotograficzny u Marty Wojtal.

Wyróżnienia zostały przyznane  Lindzie Parys oraz Darii Folcik. „125-lecie marki Swarovski to celebracja historii i wkładu marki w rozwój definicji biżuteryjnego blasku. To nie tylko uczta dla oczu, ale dla wszystkich zmysłów. Stąd też zdecydowałam się przedstawić biżuterię w formie wykwintnego menu” – mówi o swojej pracy jedna z wyróżnionych artystek, Linda Parys.

Projektu Packshot Kolejna, 3. edycja kultowego Projektu Packshot właśnie się zakończyła! 2

Sklep internetowy answear.com od lat wspiera młodych i początkujących artystów. Poprzez  różnorodne projekty stara się otworzyć drzwi do modowej kariery projektantom, fotografom, stylistom i wszystkim innym kreatywnym duszom. Publikacje zwycięskich prac, nawiązanie kontaktów z branżowymi mediami czy atrakcyjne nagrody (np. szkolenia i warsztaty) umożliwiają nowym talentom rozkręcenie swojej kariery.

Przykładem działań marki jest właśnie Projekt Packshot. „Projekt Packshot to bez wątpienia jeden z najbardziej kreatywnych i wymagających konkursów, jakie organizujemy. Cieszymy się, że z każdą edycją możemy dawać szansę kolejnym utalentowanym twórcom.” – powiedział Wojciech Tomaszewski, dyrektor marketingu i e-commerce answear.com. Setki zgłoszeń oraz wysoki poziom zwycięskich prac udowodniły, że w takie projekty warto inwestować – kto wie, ile z tegorocznych finalistów za chwile stanie się cenionymi nazwiskami w świecie mody?

Prace wszystkich finalistów konkursu można obejrzeć na stronie 

 

Więcej od loungemag
Moda dla stylowych psów
Nowa kolekcja polskiej marki HEY DOG Co. przenosi świat mody na szyje ukochanych...
Więcej