Kampania której nie chce emitować TVP. Zobacz zdjęcia i spot

"Głośni w łóżku"kampania której nie chce emitować TVP. Zobacz zdjęcia.
Durex_Głośni w łóżku_fot. Robert Ceranowicz

Najnowsza kampania Durex zachęca do rozmowy o intymnych potrzebach w związkach. Rozmowa, również ta dotycząca seksu, to podstawa związku. Bez względu na wiek, płeć, długość relacji czy fakt posiadania dzieci, szczery dialog liczy się tak samo.

Rozmowy o seksie są trudnym tematem dla wielu par. Ludzie nie komunikują swoich potrzeb oraz pragnień, bo się wstydzą, obawiają reakcji partnera, są przekonani, że wysyłane przez nich komunikaty niewerbalne są czytelne i wystarczające. Często nawet nie zdają sobie sprawy, że mogą i powinni rozmawiać. Powody są różne, często zależne od wielu czynników, jednak konsekwencje mogą być tak samo poważne i odbijać się nie tylko na fizycznej sferze relacji.

Start kampanii nie bez powodu zaplanowano na 7 czerwca. To Międzynarodowy Dzień Seksu, który jest idealnym pretekstem do zainicjowania rozmowy na intymne tematy. Rozpoczęcie celebracji tego Święta można zacząć standardowo – od kolacji i wina, ale przed fizycznym zbliżeniem, warto zapytać, co tak naprawdę sprawiłoby jej/jemu największą przyjemność. Pierwsza rozmowa może zaskoczyć i skrępować, jednak później stanie się naturalną częścią relacji, dzięki której seks i sam związek będą takie, jakich pragną partnerzy.

Kampania już teraz wywołuje sporo kontrowersji. Państwowa telewizja TVP odmówiła emisji spotu z parą gejów.

 

Więcej od loungemag

Warszawskie Targi Świąteczne – tfh butik

Już niebawem Święta Bożego Narodzenia – jeden z bardziej magicznych okresów w roku. Jeśli...
WIĘCEJ