Kampania której nie chce emitować TVP. Zobacz zdjęcia i spot

"Głośni w łóżku"kampania której nie chce emitować TVP. Zobacz zdjęcia.
Durex_Głośni w łóżku_fot. Robert Ceranowicz
Najnowsza kampania Durex zachęca do rozmowy o intymnych potrzebach w związkach. Rozmowa, również ta dotycząca seksu, to podstawa związku. Bez względu na wiek, płeć, długość relacji czy fakt posiadania dzieci, szczery dialog liczy się tak samo.

kampania której nie chce emitować TVP Kampania której nie chce emitować TVP. Zobacz zdjęcia i spot 1

Rozmowy o seksie są trudnym tematem dla wielu par. Ludzie nie komunikują swoich potrzeb oraz pragnień, bo się wstydzą, obawiają reakcji partnera, są przekonani, że wysyłane przez nich komunikaty niewerbalne są czytelne i wystarczające. Często nawet nie zdają sobie sprawy, że mogą i powinni rozmawiać. Powody są różne, często zależne od wielu czynników, jednak konsekwencje mogą być tak samo poważne i odbijać się nie tylko na fizycznej sferze relacji.

kampania której nie chce emitować TVP Kampania której nie chce emitować TVP. Zobacz zdjęcia i spot 2

Start kampanii nie bez powodu zaplanowano na 7 czerwca. To Międzynarodowy Dzień Seksu, który jest idealnym pretekstem do zainicjowania rozmowy na intymne tematy. Rozpoczęcie celebracji tego Święta można zacząć standardowo – od kolacji i wina, ale przed fizycznym zbliżeniem, warto zapytać, co tak naprawdę sprawiłoby jej/jemu największą przyjemność. Pierwsza rozmowa może zaskoczyć i skrępować, jednak później stanie się naturalną częścią relacji, dzięki której seks i sam związek będą takie, jakich pragną partnerzy.

Kampania już teraz wywołuje sporo kontrowersji. Państwowa telewizja TVP odmówiła emisji spotu z parą gejów.

 

Written By
More from loungemag
Największy fetysz mody [Malwa Wawrzynek]
 Wybitna badaczka trendów, Li Edelkoort wydała kilka lat temu książkę zatytułowaną „Fetishism...
Więcej