Japońskie erotyki

Japońskie erotyki
fot. Patrycja Toczyńska

Czym jest kobieca erotyka? Czy może być wyrażona za pomocą „wearable”? Na te nurtujące pytania Joanna Hawrot odpowiada najnowszą kolekcją #SHUNGA.

Multikolorowe grafiki, które mają na celu pobudzenie erotycznych kochanków, to owoc współpracy z ilustratorką Sonią Hensler. Pokazują, że człowiek i otoczenie to jedność. Zwracają uwagę na siłę, jaką kobieta czerpie ze swojej seksualności. Jak mówi Joanna Hawrot „#SHUNGĘ stworzyłam dla przyjemności kobiet, które na co dzień borykają się z wieloma ograniczeniami swobodnego wyrażania swojej seksualności. Zależało mi by pokazać, że namiętności można celebrować w subtelny, bezpretensjonalny sposób. Odkopałam zapomnianą sztukę tworzenia erotycznych drzeworytów japońskich, dając im współczesny oddech”.

fot. Patrycja Toczyńska

Niezmiennie flagowym modelem marki pozostaje kimono, które w założeniu miało powodować poczucie skromności i pokory. Jednak w wydaniu #SHUNGA zyskuje nowy wymiar – świadka i rekwizytu w grze miłosnej. W najnowszej kolekcji pojawiają się także tuniki, kamizelki, spodnie hakamy, czy joggersy. Nową propozycją fasonu na ten sezon są zwiewne sukienki ROSY. Klasyczną biel i czerń projektantka ożywiła fuksją, kobaltem oraz kanarkowym żółtym. Kolekcję budują także odcienie różu oraz śliwki. #SHUNGA po raz kolejny utwierdza nas w formie artystycznej ekspresji projektów Joanny Hawrot, które poruszają się pomiędzy funkcjonalnością ubrania, a unikatowością dzieła sztuki.

Aleksandra Oleszek

Więcej od loungemag

Test: Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi 210 KM – premium?

Jakie marki przychodzą na myśl człowiekowi sukcesu, który po latach ciężkiej pracy postanowił sprawić sobie...
WIĘCEJ

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *