Wielki powrót wielkiej sagi już za równy tydzień! Gwiezdne Wojny wracają do kin z nowym filmem i, jak wiemy, ma to być ostatnia część kultowej serii. Nic więc dziwnego, że media, pop-kultura i wszystkie wielkie koncerny i marki wprost wariują mając przed sobą tę perspektywę. Przyszła pora na kolejną z nich.
Już ostatnio pisaliśmy o kolekcji limitowanej jeansów Levi’s, która zawiera wizerunki i motywy związane ze Star Wars. Teraz w ich ślady postanowiła pójść Coca-Cola, wypuszczając limitowaną kolekcję swoich napojów powiązaną z kosmicznymi filmami. To butelki, których etykietki zawierają…świecące miecze świetlne! Umieszczono tam małe panele OLED, które symulują wygląd mieczy świetlnych. Aby zaczęły dawać światło, wystarczy je dotknąć. Kolekcja trafiła do sprzedaży w ilości 8 tysięcy sztuk, ale niestety – dostępna jest tylko w Singapurze.
Oznacza to, że na polskich aukcjach osiągną najprawdopodobniej katastrofalnie wysokie ceny. Ale do zdeterminowanych świat należy. Niech moc będzie z wami!