Graficzki są w modzie. Kolekcja marki KOPI

Graficzki są w modzie. Kolekcja marki KOPI
fot. Łukasz Murgrabia

Współpraca ze zdolnymi, polskimi graficzkami Agnieszką Diesing, Olgą Szechowską oraz Magdą Grabowską – Wacałwek zaowocowała poszerzeniem asortymentu marki KOPI. Założycielka brandu, Natalia Kopiszka w najnowszej kolekcji wychodzi z propozycją wyjątkowych apaszek, szpilek do koka, spinek, czy gumek.

fot. Łukasz Murgrabia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I w tym sezonie nie zabrakło charakterystycznej, ciekawej w formie  biżuterii. Za obiektywem Łukasza Murgrabii stanęło pięć, bardzo różnorodnych kobiet. Projekt ten ma na celu ukazać, że niezależnie od koloru skóry, typu urody, wykonywanego zawodu, czy zainteresowań, każda kobieta jest wyjątkowa i w niezwykły sposób wyraża siebie oraz swój styl.

Fot. Łukasz Murgrabia
Aleksandra Oleszek

 

Więcej od loungemag

Z Polską metką: Kosmal

Ewelina ukończyła Nauki Polityczne na Uniwersytecie Warszawskim oraz Krakowską Szkołę Artystycznego Projektowania Ubioru. Projektem...
WIĘCEJ

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *