Dwie rzeczy są na tym świecie pewne. Jeden – reklama jest dźwignią handlu. Dwa – cały świat wie, co to jest McDonald’s. Wydawać by się mogło, że wobec tego nie potrzeba wiele, by utrzymać jego popularność i pracować na rozgłos. Nic bardziej mylnego; jak zareklamować nowość w ofercie restauracji, która jest tak znana, że każde dziecko rozpozna jej szyld?
Tak jak reklama dźwignią handlu, tak potrzeba matką wynalazku. Szwedzkie studio NORD DDB Sztokholm, agencja PR Prime i agencja medialna OMD podjęły współpracę z siecią fast-foodów w celu stworzenia reklamy nowej i oryginalnej. Celem była kampania promująca nowego Bic Maca z bekonem. Powstała seria plakatów, na których znajdziemy najsłynniejsze dzieła sztuki wyposażone w plasterki bekonu.
Nie tylko przyciąga uwagę, ale też zapada w pamięć i intryguje. Spełnia dokładnie wszystkie wymogi doskonałej reklamy. Dobra robota!