Mercedesa C 43 AMG Cabrio [test] – Dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają…

Dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają... Mercedesa C 43 AMG Cabrio [test]
Styl i elegancja, świetne brzmienie i setka w 4,8 sekundy, kabriolet i przepiękna pogoda. Czy można wymarzyć sobie lepszy początek kalendarzowej jesieni? Szczerze mówiąc – nie.

Mercedesa C 43 AMG Cabrio [test] Mercedesa C 43 AMG Cabrio [test] - Dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają... 1

Ostatnie dni lata nie rozpieszczały nas pogodą, za oknem było szaro, a wyjście z domu bez parasola mogło skończyć się przemoknięciem do suchej nitki. Wychodząc z domu w poniedziałek po deszczowym weekendzie nie byłem do końca pewny, czy na pewno się obudziłem czy dalej śnię. Pogoda była idealna! Sucho, na niebie praktycznie brak chmur, a na pewno nie było na nim tych, z których mógłbym spodziewać się jakiegokolwiek deszczu. Uśmiech od razu zagościł na mojej twarzy, a ja powoli ruszyłem po odbiór auta, którym miałem poruszać się przez najbliższe dni – Mercedesa C 43 AMG Cabrio. A podobno poniedziałek to najgorszy dzień tygodnia…

Siadam za kierownicą, prawa noga na hamulec, palec na przycisk Start, wciśnięcie i… do moich uszu dotarł jeden z najciekawszych dźwięków silnika, jakie do zaoferowania mają w tej chwili nowe auta. Wszystko za sprawą trybu Sport+, którym do końca delektował się poprzedni użytkownik auta. Szybkie ustawienie fotela w każdej możliwej płaszczyźnie przy pomocy paru przycisków, zmiana temperatury nawiewów na wyższą, włączenie podgrzewania foteli oraz ciepłego nawiewu z zagłówka, dach w górę i czas ruszać.

Mercedesa C 43 AMG Cabrio [test] Mercedesa C 43 AMG Cabrio [test] - Dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają... 2

Szybko jednak zostałem sprowadzony na ziemię i zmuszony do zmiany pracy silnika na Comfort, dorzucając sobie przy pomocy wciśnięcia przycisku odpowiadającego za ustawienia wydechu tylko agresywniejsze brzmienie. Sport+ jest zdecydowanie zbyt agresywnym trybem do jazdy po zakorkowanym mieście w godzinach szczytu. No, ale jak ma nie być agresywny skoro napędza go 367 konny silnik v6 o pojemności 3 litrów posiadający niemal natychmiastową reakcję na gaz?

Więcej od loungemag
Czy “Less” to naprawdę “More”?
Minimalizm jest ciekawym nurtem, który pomaga zapanować nad chaosem, który sami stworzyliśmy. Jest stosowany jako...
Więcej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *