Czego młodzi ludzie szukają w modzie i jakimi wartościami się kierują?

Czego młodzi ludzie szukają w modzie i jakimi wartościami się kierują?

Weekday jest jedną z głównych marek, która szczerze interesuje się tym, czego młodzi ludzie szukają i jakimi wartościami się kierują. Dlatego w nowej kampanii EYEWEAR wizja projektanta łączy się z alternatywną rzeczywistością widzianą przez szkła okularów. Poprzez tę kolekcję ukazuje nam świat, który celebruje zdecydowane formy wyrazu i podważa normy.

 

Wywiad Paul Edwards – twórcą kampanii
Opowiedz o sobie:

Od zawsze interesowałem się formą wyrazu artystycznego. Kiedy przeprowadziłem się do Sztokholmu z Ugandy śnieg zniechęcił mnie do wychodzenia z domu, więc obsesyjnie oglądałem filmy, oldschoolowe, nowe, wszystkie. Później, gdy byłem w liceum przerodziło się to w zainteresowanie fotografią, więc zacząłem robić zdjęcia sobie i swoim znajomym. Zazwyczaj przebieraliśmy się i robiliśmy coś szalonego. Po jakimś czasie mój styl zyskał uznanie i nagle zacząłem robić zdjęcia dla wielkich nazwisk z przemysłu muzycznego i modowego.

Dlaczego chciałeś współpracować z marką Weekday?

Myślę, że Weekday jest jedną z głównych marek, która szczerze interesuje się tym, czego młodzi ludzie szukają i jakimi wartościami się kierują. Dlatego wiedziałem, że będę mógł stworzyć coś jednocześnie charakterystycznego dla tej marki i wyjątkowego. Uważam, że Weekday wierzy w młodych kreatywnych i wiedziałem, że zaoferują mi możliwość pokazania mojej własnej wizji artystycznej. Poza tym, obecnie prawie każdy ciuch w mojej szafie jest z Weekday!

Skąd czerpiesz kreatywne inspiracje?

Inspiruje mnie wiele różnych rzeczy. Lata 90-te, miejsce skąd pochodzę, moje otoczenie i ludzie, którzy się w nim znajdują. Największym źródłem inspiracji są dla mnie moi przyjaciele. Oni najlepiej rozumieją moje pomysły, a wspólnie tworzymy wspaniały content. Zawsze pracujemy razem nad wszystkim, czym się zajmuję, jak np. ta kampania.

Opowiedz nam o kreatywnym kierunku tej kampanii?

Inspiracja dla stworzenia tej kampanii wzięła się z mojej chęci stworzenia wirtualnej rzeczywistości, która stanowi wyzwanie dla oka. Zatem, gdy pojawiła się okazja pracy nad tą kampanią okularów wydało mi się, że gra perspektyw i wykorzystanie okularów jako symbolu innej „soczewki” świetnie będą tu pasować. Mam nadzieję, że w przyszłości uda mi się wprowadzić cały wirtualny świat do świata marki Weekday.

Czy podczas robienia zdjęcia do kampanii okularów spodobał ci się jakiś model?

Bardzo spodobały mi się srebrne okulary z łańcuszkiem i te z czarnymi oprawkami.

Więcej od loungemag

Jakie zapachy świętujemy tej wiosny?

Od 20 lat linią Aqua Allegoria, Guerlain tworzy zapachy – pocztówki, będąc ucieleśnieniem...
WIĘCEJ