Ile czasu poświęcamy na zakupy w sieci?


Zakupowa oś czasu

Infografika Shopalike.pl pokazuje na osi czasu średni czas potrzebny Europejczykom na dokonanie zakupu kilku popularnych produktów. I tak najmniej czasu potrzebujemy średnio na zakup okularów przeciwsłonecznych, najwięcej zaś na zakup kanapy. Dla łatwości różnymi kolorami zaznaczone zostały kategorie produktów: ubrania, meble, czy kosmetyki.

Jak to wygląda w Polsce?

A jak Polacy prezentują się na tle innych Europejczyków? Dane pokazują, że nasi rodacy szczególnie dużo czasu poświęcają na zakup mebli. To kategoria, w której proces zakupowy trwa w ogóle długo, jednak w Polsce jesteśmy pod tym względem rekordzistami (zakup kanapy przeciągamy nawet do 4 dni!). Najszybciej spośród Europejczyków idzie nam natomiast zakup dżinsów, klikamy na ‘kup’ już po 25 minutach od zobaczenia produktu, oraz butów – potrzebujemy na niego niecałe 20 minut (tu ustępujemy tylko Czechom).

2 of 3

Więcej od loungemag

Test Infiniti Q30s 1.6 156KM – gwiazda z małym „ale”!

Infiniti luksusowy Japończyk czy kompaktowy Niemiec w przebraniu? O tym dlaczego Infiniti nie zapomina o czasach słusznie...
WIĘCEJ

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *