Ile czasu poświęcamy na zakupy w sieci?

zakupy w sieci Ile czasu poświęcamy na zakupy w sieci? 1

Odkąd zakupy w sieci stały się tak popularne (a szacuje się, że około połowa z nas przynajmniej raz kupiła coś online), firmy próbują zrozumieć, w jaki sposób ludzie zachowują się podczas dokonywania wyboru. Jedną z miar jest czas, jaki poświęcamy na wybór oraz podjęcie decyzji o zakupie konkretnego produktu. Czas ten przypuszczalnie różni się w zależności od tego, jakiego produktu dotyczy, ale też kim jest kupujący. Czy istnieją różnice ze względu na kraj pochodzenia? Właśnie nad tym pochylili się badacze z portalu ShopAlike. W badaniu, które przeprowadzili, przyjrzeli się zachowaniu nabywców z 12 krajów Europy: Czech, Danii, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Niemiec, Norwegii, Polski, Słowacji, Szwecji i Włoch. Czy bardzo się od siebie różnimy?

Czas na zakup różni się w zależności od kraju

Okazało się, że różnice w czasie, w jakim kupujemy dany produkt mogą być naprawdę duże. Dla przykładu, podczas gdy zakup ubrań w większości krajów nie zajmuje więcej niż godzinę, Francuzi potrzebują na to nawet 4 godzin- to najdłuższy czas w tej kategorii. Z drugiej strony Słowacy kupują ubrania najszybciej, w zaledwie 20 minut przechodzą przez cały proces od zauważenia produktu do jego zakupu. Podobne różnice zauważono w przypadku innej popularnej w internecie kategorii – butów. Podczas, gdy średnia dla Europy wynosi 68 minut, Francuzi przeciągają wybór aż do 4 godzin, a Norwegowie potrzebują na niego zaledwie 10 minut.

Written By
More from loungemag
Street is fashion
Street is fashion. Przypominamy wam kilka wybranych zdjęć,  niesamowicie utalentowanego Mr. Faceless który podglądał...
Więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *