Bola klonuje możliwości

Bola klonuje możliwości
15 z pozoru niejednorodnych fotografii łączy hasło ‘We are all different clones”. Brzmi przewrotnie, ale trafia w sedno. Ostatnia kolekcja Boli nie została skierowana do wyznawców powszechnej i dość nijakiej unifikacji. Do tych, którzy wręcz ostentacyjnie pragną się wyróżnić. Projektantka postawiła na klonowanie stylu, którego wizytówką jest absolutna swoboda wyrażania siebie.

Stąd zaproszenie do udziału w sesji modeli i modelek o skrajnie różnym typie urody, różnych osobowościach, emanujących różną energią. Ta odmienność podkreślona dodatkowo światłem. A także kolorystyką, scenografią, czy po prostu pozą, znajduje jednak wspólny mianownik. Choć absolutnie niepowtarzalni, wszyscy cenimy stylowe i wygodne ubrania…

Podsumowująca 10 lat istnienia marki Bola kolekcja .cloner. miała premierę w listopadzie podczas KTW Fashion Week. Teraz powstała niezwykła kampania, której współautorem jest fotograf Michał Polak. Stylizacją sesji zajął się Mateusz Kołtunowicz, a za włosy modeli odpowiedzialna była Jaga Hupało wraz ze swoim zespołem „born to create”. Stronę typograficzną dopełnił Piotr Wojtaszek.

Foto: Michał Polak