Wojtek Rostowski, twórca nowej marki biżuteryjnej Biżuferia, ze światem mody jest związany od ponad 20 lat. Początkowo pracował przez 17 lat jako oficjalny makijażysta dla wielkich marek, tworzył makijaże podczas pokazów mody w Paryżu i Mediolanie. Kilka lat temu stworzył pierwszy w Polsce barber shop i był jednym z pionierów trendu na dbanie o brodę. Teraz przyszedł ponownie czas na ukłon w stronę kobiet.
Premiera nowej marki Biżuferia odbyła się w maju w warszawskich Koszykach. Na prezentację kolekcji biżuterii przyszli nie tylko przyjaciele Wojtka Rostowskiego, ale także wiele uznanych osób z branży, m.in.: Kasia Warnke, Sylwia Gliwa, Renata Dancewicz, Iza Kuna, Lidia Popiel, Ewa Wajnert, Tomasz Jacyków, Marta Kuligowska, Mateusz Hładki, Ania Kuczyńska, Tomasz Ossoliński czy Joanna Horodyńska.
Rostowski przez wiele lat pracy jako wizażysta miał styczność przede wszystkim z kobietami. Dobrze poznał ich wrażliwość, estetykę i potrzeby. Towarzyszył im podczas licznych sesji zdjęciowych, programów telewizyjnych i zdjęć reklamowych. Zna narzędzia, dzięki którym potrafi wydobyć kobiece piękno.
Biżuferia to zupełnie nowy koncept. Znajdziemy tutajautorską selekcją Rostowskiego, który kierując się swoim zmysłem kobiecego piękna dobiera cenne przedmioty. Kieruje się zasadą, że odpowiednio dobrana biżuteria jest dopełnieniem wizerunku kobiety. Pragnie również podpowiadać innym mężczyznom, co mają wybrać dla swoich partnerek. Chce działać jak niewidoczny pośrednik między gustem kobiety, a chęcią sprawienia jej przyjemności.
Zdjęcia: materiały prasowe