Biżuteria dla spełnionych kobiet

Biżuteria dla spełnionych kobiet
Najnowsza kampania La Marqueuse 2018 oddaje hołd kobiecie, która ponad wszystko ceni sobie najwyższą jakość wykonania, kunszt rzemieślniczy i oryginalny design, a biżuterią wyraża siebie i podkreśla swój styl i charakter.

Zaprezentowane w kampanii modele z kolekcji Ermitaż to autorskie projekty, wykonane ręcznie w limitowanej ilości egzemplarzy w złocie z brylantami, rubinami i opalami. Historyczne, oryginalne monety i amulety to kwintesencja kolekcji Empire, a inspirowane naturą modele z czarnymi brylantami z kolekcji Paradise zestawione zostały z najmodniejszymi w tym sezonie sygnetami z masą perłową i czarnymi diamentami w białym, różowym i żółtym złocie z ostatniej kolekcji Belle Guerrière.

Kampania na 10-lecie istnienia marki to swojego rodzaju hołd dla klientek La Marqueuse, które od dekady współtworzą z założycielkami marki – Jagodą Tarkowską i Urszulą Dmowską-Gęsiorek – wyjątkowe, oryginalne kolekcje i unikatowe modele biżuterii. Zdjęcia wykonał Łukasz Pukowiec, który w swoim portfolio ma m.in. okładki dla takich tytułów jak NUMÉRO czy Vogue Portuga. Pokazuje kobietę La Marqueuse – pewną siebie, dojrzałą, świadomą jakości i spełnioną.

Zdjęcia: Łukasz Pukowiec

GALERIA ZDJĘĆ >

Biżuteria dla spełnionych kobiet Biżuteria dla spełnionych kobiet 1

Więcej od loungemag
Zieleń to kolor nadziei, czyli Bulleit Rye Whiskey
Zieleń to kolor nadziei. Chyba ciężko znaleźć osobę której podróże nie byłyby bliskie. To przecież one...
Więcej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *