Najnowsza kampania La Marqueuse 2018 oddaje hołd kobiecie, która ponad wszystko ceni sobie najwyższą jakość wykonania, kunszt rzemieślniczy i oryginalny design, a biżuterią wyraża siebie i podkreśla swój styl i charakter.
Zaprezentowane w kampanii modele z kolekcji Ermitaż to autorskie projekty, wykonane ręcznie w limitowanej ilości egzemplarzy w złocie z brylantami, rubinami i opalami. Historyczne, oryginalne monety i amulety to kwintesencja kolekcji Empire, a inspirowane naturą modele z czarnymi brylantami z kolekcji Paradise zestawione zostały z najmodniejszymi w tym sezonie sygnetami z masą perłową i czarnymi diamentami w białym, różowym i żółtym złocie z ostatniej kolekcji Belle Guerrière.
Kampania na 10-lecie istnienia marki to swojego rodzaju hołd dla klientek La Marqueuse, które od dekady współtworzą z założycielkami marki – Jagodą Tarkowską i Urszulą Dmowską-Gęsiorek – wyjątkowe, oryginalne kolekcje i unikatowe modele biżuterii. Zdjęcia wykonał Łukasz Pukowiec, który w swoim portfolio ma m.in. okładki dla takich tytułów jak NUMÉRO czy Vogue Portuga. Pokazuje kobietę La Marqueuse – pewną siebie, dojrzałą, świadomą jakości i spełnioną.
Zdjęcia: Łukasz Pukowiec
GALERIA ZDJĘĆ >