Bardziej szlachetnej soli nie było!

Bardziej szlachetnej soli nie było!
XXI wiek lubi oceniać książki po okładce, dlatego opakowanie jest równie istotne, co jego zawartość. Zwłaszcza, kiedy mówimy o czymś tak trywialnym i nieatrakcyjnym, jak sól.

Marka The Salt Box zwróciła się do australijskiej pracowni Jam&Co Design Pty Ltd. Prosiła o stworzenie opakowania na sól, które będzie korespondować zarówno z jej kuchennym zastosowaniem, jak i tym z “branży wellness”.

Bardziej szlachetnej soli nie było! Bardziej szlachetnej soli nie było! 1

Brzmi dość absurdalnie, dlatego zadanie zapewne nie należało do najłatwiejszych.

Bardziej szlachetnej soli nie było! Bardziej szlachetnej soli nie było! 2

Marmur, synonim elegancji i szyku, ma odzwierciedlać właśnie tę podwójną funkcję soli, a kolorystyka opakowania zgrywać się z kolorystyką tego produktu. Można się zastanawiać, po co. Jednak dużo łatwiej po prostu podziwiać ładne pudełko.

Bardziej szlachetnej soli nie było! Bardziej szlachetnej soli nie było! 3

Zróbmy to teraz.

Written By
More from loungemag
Mercedes E400 Coupe 4Matic- klasyka współcześnie wydana
Mimo zalewu nowatorskich form nadwozia, którymi producenci zapełniają kolejne nisze wśród nabywców...
Więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *