Bardziej szlachetnej soli nie było!

Bardziej szlachetnej soli nie było!
XXI wiek lubi oceniać książki po okładce, dlatego opakowanie jest równie istotne, co jego zawartość. Zwłaszcza, kiedy mówimy o czymś tak trywialnym i nieatrakcyjnym, jak sól.

Marka The Salt Box zwróciła się do australijskiej pracowni Jam&Co Design Pty Ltd. Prosiła o stworzenie opakowania na sól, które będzie korespondować zarówno z jej kuchennym zastosowaniem, jak i tym z “branży wellness”.

Bardziej szlachetnej soli nie było! Bardziej szlachetnej soli nie było! 1

Brzmi dość absurdalnie, dlatego zadanie zapewne nie należało do najłatwiejszych.

Bardziej szlachetnej soli nie było! Bardziej szlachetnej soli nie było! 2

Marmur, synonim elegancji i szyku, ma odzwierciedlać właśnie tę podwójną funkcję soli, a kolorystyka opakowania zgrywać się z kolorystyką tego produktu. Można się zastanawiać, po co. Jednak dużo łatwiej po prostu podziwiać ładne pudełko.

Bardziej szlachetnej soli nie było! Bardziej szlachetnej soli nie było! 3

Zróbmy to teraz.

Więcej od loungemag
Jak zielony jest odzieżowy greenwashing?
Branża odzieżowa ma się świetnie, choć duże i znane marki borykają się z problemami. Ich...
Więcej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *