Akcja Jeans for a Better World organizowana przez KOKOworld we współpracy z Fashion Revolution Poland zakończyła się pełnym sukcesem!
Ze starych jeansów krakowska marka odzieży Fair Trade wyczarowała edukację szkolną dla dzieci w Ugandzie. Tym sposobem po 6 miesiącach od zbiórki używanych jeansów wszyscy mogą świętować sukces, a na podopiecznych domu dziecka fundacji Window of Life w Ugandzie czeka lepsza przyszłość.
Podczas akcji, w której ze starych jeansów powstały nowe wyjątkowe produkty, udało się zebrać łącznie 7274,10 zł, co pozwoli pokryć koszty szkoły dla wszystkich dzieci w domu dziecka w Masindi w Ugandzie przez jeden semestr. Jak mówi Marta Majewska z fundacji Window of Life, kwota ta pozwoli także na pokrycie dodatkowych kosztów, takich jak wycieczki czy przybory szkolne.
Cała akcja nie udałaby się bez 4 zdolnych rękodzielników – Trashki, CADOaccessories, Maruny i ŻyWej Pracowni – którzy kreatywnie wykorzystali stare jeansy tworząc z nich torby, plecaki, szarawary, a nawet maskotki! Prawdziwą siłą napędową akcji byli jednak klienci, którzy nie tylko tłumnie oddawali swoje spodnie na rzecz akcji, ale także uczestniczyli w aukcji charytatywnej oraz nabywali produkty Jeans for a Better World przez stronę internetową KOKOworld. To wszystko zaowocowało rewelacyjnym wynikiem akcji, dzięki której 15 szczęśliwych dzieci będzie mogło uczęszczać do szkoły.
Całej akcji nie da się jednak sprowadzić wyłącznie do wspaniałego wyniku finansowego. To także ponad 300 par jeansów poddanych recyklingowi oraz setki klientów zaangażowanych w akcję ze szczytnym celem. Tym samym KOKOworld nie tylko udało się podarować dzieciom w Ugandzie uśmiech i lepszą przyszłość, ale także dołożyć cegiełkę do ochrony środowiska i zwiększania świadomości konsumentów.