Każda pora roku otwiera drzwi do nowego świata trendów, które nas inspirują i ekscytują, przygotowując nas na nowy początek! Palety kolorów są podstawą wszystkiego, co robimy, a tej wiosny nasze kolekcje plakatów artystycznych skupiają się wokół tych pięciu wiosennych stylów.
1.Ulotny sen

Lekkość, zwiewność i naturalność. Jest to idealny trend dla nowoczesnego minimalisty! Prosta, ale jednocześnie ciepła paleta kolorów tworzy spokojną atmosferę w Twoim domu. Jeśli chcesz dodać wnętrzom odrobinę więcej barwy, użyj koloru morskiego. Osiągnij wymarzony efekt dzięki plakatom abstrakcyjnym i obrazom o tematyce botanicznej!
2.Herbarium

Przekształć swój dom w miejską szklarnię dzięki tej palecie nowych zieleni! Jak wiadomo, zieleń nadaje pomieszczeniom świeżość i energię. Jest doskonałym wyborem dla osób, które chcą ozdobić dom kolorem. Wybierz i dopasuj modne w tym sezonie zielone plakaty, aby tchnąć życie w swoje ściany!
3.Sunset Sienna

Ten trend przynosi ciepło, łącząc kolory zachodu słońca z kwiatową lawendą – jednym z najmodniejszych kolorów tego sezonu. Sunset Sienna to przede wszystkim dojrzałe róże zmieszane z terakotą i umbra. Inspirowana naturalnymi materiałami, takimi jak glina i kamień, ta kolekcja plakatów artystycznych tworzy rustykalną atmosferę, którą łatwo pokochać!
4.Odważne kolory

Im odważniej, tym lepiej! Jeśli uwielbiasz kolor, to z pewnością pokochasz ten trend. Śmiałe zestawienia żółtego, pomarańczowego i klasycznego niebieskiego nadają ton tej kolekcji! Jeżeli chcesz trochę przełamać ten trend, idealne będą plakaty artystyczne, które ożywią Twoje ściany!
5.Letni romans

Ciepłe i żywe kolory tworzą miłą i radosną atmosferę. Ten trend kojarzy się z oszałamiającymi widokami wybrzeża i wpływami włoskimi i sprawia, że nie możemy się doczekać lata!
– Praca nad trendami, na której budujemy nasze kolekcje, ma zasadnicze znaczenie w tworzeniu Desenio takim, jakim jest. Każdy plakat artystyczny powstaje w wyniku szeroko zakrojonej analizy trendów. Badamy najnowsze palety kolorów, style w sztuce oraz trendy w stylu życia i modzie, aby nasze projekty zawsze odzwierciedlały aktualne tendencje i otaczający nas świat we właściwy sposó.
Annica Wallin, Executive Creative Director