Właśnie mija 25 lat od powstania pierwszego sezonu serialu „Przyjaciele”. Produkcji telewizyjnej, która swoją popularnością zaskoczyła nawet samych twórców. Z niewinnego sit-comu przerodziła się w wielosezonowy hit, który na stałe zakorzenił się w popkulturze.
Dowód? „Przyjaciół” oglądamy do dzisiaj, losy bohaterów śledzą z zapartym tchem przedstawiciele młodego pokolenia. Z tą różnicą, że zamiast standardowej telewizji używają do tego Netflixa. Serialowe postaci są do dziś wzorem do naśladowania i źródłem inspiracji.
Przykładem może być Rachel, wielbicielka mody. Swoim stylem wyznaczała trendy w latach 90. i niejako robi to do dziś. Dzięki niej świat oszalał na punkcie golfowych swetrów, mini spódniczek i prążkowanych garniturów. Rachel eksperymentowała z krojami, ale zawsze wyglądała szykownie i stylowo.
Dzisiaj, po 25. latach Ralph Lauren, serialowy pracodawca bohaterki, we współpracy z Warner Bros stworzył kolekcję Rachel Green – „Wear To Work”. Ma ona bazować na strojach, które nosiła do pracy. Premiera kolekcji właśnie teraz (!) ma miejsce w w centrum handlowym Bloomingdale’s – miejscu, w którym pracowała Rachel. Tam, poza prezentacją kolekcji, na amerykańskich fanów serialu czeka również inne atrakcje. Specjalna instalacja z okazji 25-lecia „Przyjaciół”, m.in. odtworzona kawiarnia Central Perk i zrekonstruowane biuro Rachel Green.
Kolekcja ma bazować na liniach Polo Ralph Lauren oraz Lauren Ralph Lauren, co oznacza, że w kolekcji znajdziecie również ubrania w bardziej przystępnej cenie: od 120 funtów. Teraz każda ma szansę wyglądać jak Rachel!