2000 osób nie chce myć włosów

2000 osób nie chce myć włosów

Verb jest niezwykle popularną firmą kosmetyczną. Spełnia w końcu wszystkie wymogi- opakowania są piękne, ceny znośne, produkty bardzo skuteczna.

Fani uwielbiają przede wszystkim suchy szampon. Skuteczność kosmetyku jest na tyle wysoka, że użytkownicy zaczęli błagać o więcej- wersję w sprayu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Verb odpowiedział na potrzeby konsumenta, zapowiadając aż dwie wersje upragnionego produktu: Dry Shampoo Dark i d Dry Shampoo Light. Mają być dzięki temu bardziej precyzyjnie dopasowane do kolorów włosów.
Na reakcję fanów nie trzeba było czekać długo. W pierwszych dwunastu godzinach od momentu ogłoszenia na listę oczekujących wpisało się około 1000 osób, w ciągu następnych paru dni- kolejny tysiąc. Produkt ogłoszono w połowie kwietnia, a data wejścia szamponu na rynek wypadała dopiero na 1 maja.
Jak widać możliwość nie mycia włosów to bardzo duży komfort w dzisiejszych czasach.

www.verbproducts.com

Więcej od loungemag

Istnieje praca, w której nie musisz nic robić!?

Ta oferta pracy będzie idealna dla osób, które nie lubią się przemęczać. Nabór...
WIĘCEJ

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *