Verb jest niezwykle popularną firmą kosmetyczną. Spełnia w końcu wszystkie wymogi- opakowania są piękne, ceny znośne, produkty bardzo skuteczna.
Fani uwielbiają przede wszystkim suchy szampon. Skuteczność kosmetyku jest na tyle wysoka, że użytkownicy zaczęli błagać o więcej- wersję w sprayu.
Verb odpowiedział na potrzeby konsumenta, zapowiadając aż dwie wersje upragnionego produktu: Dry Shampoo Dark i d Dry Shampoo Light. Mają być dzięki temu bardziej precyzyjnie dopasowane do kolorów włosów.
Na reakcję fanów nie trzeba było czekać długo. W pierwszych dwunastu godzinach od momentu ogłoszenia na listę oczekujących wpisało się około 1000 osób, w ciągu następnych paru dni- kolejny tysiąc. Produkt ogłoszono w połowie kwietnia, a data wejścia szamponu na rynek wypadała dopiero na 1 maja.
Jak widać możliwość nie mycia włosów to bardzo duży komfort w dzisiejszych czasach.