2 ikony świata muzyki w świątecznej odsłonie!


Wprawdzie do świąt jeszcze daleko, a śnieg jeszcze nie spadł, ale w sklepach świąteczna gorączka się już rozpoczęła. W tym tygodniu ukazała się bożonarodzeniowa kampania H&M, w której wzięły udział 2 ikony świata muzyki.

Połączenie tak 2 różnych osobowości jak Tony BennettLady Gaga jest dosyć ciekawym pomysłem. Dyrektor handlowy odpowiedzialny za świąteczną kampanię zainspirował się stylem glamour , blichtrem, bogactwem i przepychem. W sesji wzięły także udział modelki Joan Smalls, Sasha Pivovarova i Charlotte Carey .

Więcej od loungemag

Przed Wami najfajniejsze auto, jakim jeździłem w 2016 roku.

Przed Wami najfajniejsze auto, jakim jeździłem w 2016 roku. -Psze Pana, ile to ma koni?...
WIĘCEJ

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *