Kto zabił Laurę Palmer?

Trwa IV edycja ogólnopolskiego konkursufotograficznego i form video
7LIVES of fineLIFE.

Do tej pory zgłoszono prawie 400 prac.Nagrodą główną jest trzyletnie stypendium na wydziale fotografii Warszawskiej Szkoły Filmowej. 8 maja 2014 roku ruszył kolejny etap konkursu 7 LIVES of fineLIFE. Temat piątego zadania brzmi:„Kto zabił Laurę Palmer?”. Pewien lutowy poranek zmienił monotonię życia mieszkańców miasteczka Twin Peaks. Na brzegu rzeki drwal Pete Martell odkrywa nagie ciało młodej uczennicy Laury Palmer. Śmierć Laury rozpoczyna serię niepokojących wydarzeń. W toku śledztwa pojawiają się kolejni podejrzani i poszlaki. Jednak tajemnica Twin Peaks pozostaje nierozwiązana. Nawiązując do kultowego serialu „Miasteczko Twin Peaks”, zapraszamy do mrocznego świata Davida Lyncha, w którym mnożą się fakty, pozory małomiasteczkowej przyzwoitości kryją ciemną stronę życia, zepsucie pokrywa patyna niewinności, kłamstwo przeplata się z prawdą, a magia z rzeczywistością. W piątym zadaniu zachęcamy do stworzenia osobistej historii i szukania odpowiedzi na pytanie: „Kto zabił Laurę Palmer?”. Niech klimat, kolory, postacie i wydarzenia z serialu zainspirują uczestników do stworzenia obrazów na pograniczu iluzji.

Temat zadania wyjaśnia członek jury, Piotr Welc: – Czekamy na zdjęcia pełne symboliki z waszych ulubionych seriali. Uzbrójcie się w kubki z kawą, zapasy ciasta z wiśniami i podążajcie za damą z pieńkiem. Pomóżcie agentowi Cooperowi rozwiązać zagadkę, która nas nurtuje od dwóch dekad.

Czy uda się Wam odtworzyć atmosferę Twin Peaks na fotografiach? Więcej informacji o konkursie.

Prace oceniane będą przez prestiżowe jury w składzie: Lidia Popiel, Bogusław Linda, Jacek Poremba, Piotr Welc.

Zwycięzca etapu otrzyma nagrody rzeczowe ufundowane przez mecenasa konkursu, firmę Hewlett Packard Polska.
Wszyscy wyróżnieni powalczą o nagrodę główną konkursu – trzyletnie stypendium na wydziale fotografii Warszawskiej Szkoły Filmowej.

———————-

Miejscem składania prac jestzakładka „7LIVES of fineLIFE IV” na tablicy Facebook magazynu fineLIFE.pl www.facebook.com/fineLIFEpl. Dzięki temu przebieg konkursu będą mogli śledzić tak organizatorzy,jak i uczestnicy oraz czytelnicy fineLIFE.

Najlepsze prace nadesłane w kolejnych czterech etapach konkursu, podczas których uczestnicy zmagli się z tematami: „Szał”, „Francuski łącznik”, „Po drugiej stronie lustra” i „Welcome to the Pleassuredome”można oglądaćna łamach magazynu fineLIFE.pl.

Konkurs jest promowanyw nietypowy sposób. Obok tradycyjnych działań marketingowych w Internecie zostały stworzone specjalne kartki i „znaczek pocztówkowy”. Ukaże się sześć pocztówek, nawiązujących do sześciu zadań konkursowych. Wraz ze startem piątegozadania prezentujemykolejną pocztówkę.

Dodatkowo działania konkursowe będą promowane w kampanii internetowej dzięki współorganizatorowi konkursu – domowi mediowemu Glossy Media.

Komentarze