Trudno

„Słowo “trudno” ma w sobie pyszną dwuznaczność: w życiu w ogóle jest trudno – ale tak już jest, no trudno. Markę Trudno interpretuj, jak chcesz. Nie ma tu miejsca na wielkie historie o przekraczaniu stylistycznych granic. Choć granice zostały przekroczone. I będą się przekraczały. Są ciuchy. Koszulki z treścią i surowe dresy. Na razie tyle. Nie podoba się? Trudno.”

Tymi słowami reklamuje się nowa marka na polskim rynku. TRUDNO to przede wszystkim „koszulki z treścią“. Treścią, która pozwala opowiedzieć coś więcej o tym, kto je nosi. To „manifest“. To także miejsce współpracy z artystami, w którym mogą zrealizować swoje graficzne koncepcje i opowiedzieć światu, to co chcą!

Obecnie w Trudno nastała komiksowa atmosfera! A wszystko za sprawą Przemysława TRUSTA Truścińskiego, znanego rysownika komiksowego. Nowa kolekcja t-shirtów to cztery portrety w dynamicznych ujęciach. Rozmazane twarze ujęte w momentach ciosu, bolesne grymasy i plama czerwonej farby to pomysł Przemysława na słowo trudno.

Projektanci zainspirowani interpretacją Przemka Truścińskiego stworzyli lookbook składający się z historii dwóch kobiet, które walczą z przeciwnościami, mężczyznami i z samymi sobą. Całość potraktowana jest z poczuciem humoru i dystansem. Całość sfotografowana została przez Agnieszkę Murak ze STUDIA METKA.

Śledźcie fan page Lounge Magazyn i fan page Trudno i czekajcie na niespodziankę!

PS Pytanie brzmi: Co dla Ciebie oznacza słowo „trudno”?

Miłej zabawy!

 

Komentarze

„Słowo “trudno” ma w sobie pyszną dwuznaczność: w życiu w ogóle jest trudno – ale tak już jest, no trudno. Markę Trudno interpretuj, jak chcesz. Nie ma tu miejsca na wielkie...
" />